Magic kaarten in ruil voor abonnement aansluiting

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
melikaboa
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do apr 19, 2018 5:21 pm

Magic kaarten in ruil voor abonnement aansluiting

Bericht door melikaboa »

Beste leden,

Ik wil graag jullie mening over het volgende.

Ik beheer sinds kort mijn eigen online mobiele abonnement vergelijker. Ik wil meer bezoekers oftewel kopers trekken door magickaarten aan te bieden in ruil voor het afsluiten van een abonnement.

Go or no go?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic kaarten in ruil voor abonnement aansluiting

Bericht door pi »

Ik denk dat het enorm samen hangt met hoeveel je biedt. Random commons gaan niet echt wat doen, een Black Lotus zorgt dat ik gelijk een abonnement afsluit (geen belofte dat ik het niet zo snel mogelijk weer opzeg en de Lotus verkoop voor winst). Aan de ene kant moet je iets bieden dat werkelijk waarde heeft voor de potentiele koper, maar aan de andere kant ook niet zo veel dat je zelf er niet meer aan verdient. Daarnaast is lang niet iedere internetgebruiker op zoek naar een abonnement geintresseerd in Magic kaarten, dus je wil ook nog denken over een alternatief bieden. Wat ik zou doen om de kosten onder controle te houden maar de mogelijke winst voor de koper interessant te houden is repacks maken. Elke bevat bv 1 rare, 3 uncommons, 10 commons en een landje, ongeveer als boosters, maar je verstopt er ook wat duurdere kaarten tussen.

Kijkend naar je vergelijker, mijn eigen abonnement van Robin Mobile staat er niet bij, wat me doet vermoeden dat je overzicht niet compleet is. Voor mij was de keuze voor hun simpel: onbeperkt en op het KPN netwerk, een combinatie die momenteel niet in je vergelijker te vinden is.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic kaarten in ruil voor abonnement aansluiting

Bericht door pi »

Aangezien je verder niet meer reageert ga ik wel even je link weg halen, want dat is natuurlijk alleen maar reclame maken. Ik vind de link alleen geen punt in de context van een Magic gerelateerde discussie, nu is het meer of je de post alleen gemaakt hebt om stiekum reclame te maken voor je site. Ik zie graag dat je het tegendeel bewijst en dan krijg je ook mijn toestemming om hem terug te plaatsen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie