Nieuw? Stel je hier voor!

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Donnie Darko »

Dag Werner,
Welkom op het forum.
Ik ben niet zo bekend met Cube Draften dus heb met interesse het artikel gelezen uit je signature. Het is mij niet bekend of iemand van dit forum Cube Draft speelt.
Wel weet ik dat er in Arnhem aan de Steenstraat een winkel zit met speelruimte, maar die ken je vast wel? Misschien zijn daar mensen die mee willen doen.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Ik weet dat er in Amsterdam wat mensen zijn die Cube spelen (vooral omdat iemand ging me proberen te overtuigen zelf een Cube te bouwen, hij zag nogal mogelijkheden met mijn verzameling).maar ik vermoed dat je daar niet veel aan hebt. Zelf ben ik er iig niet van, ik ben niet zo van limited formaten.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
NoParanoia
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 22, 2015 5:46 pm
Locatie: Zeewolde

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door NoParanoia »

Hallo allemaal!

Ruim 20 jaar geleden (1994/1995) maakte ik kennis met Magic The Gathering door vrienden die het mij aanleerde. De eerste (geleende) kaarten die door mijn handen gingen waren van Revised.
Ik was gelijk verslaafd en besloot om zelf kaarten te kopen toen de 4th Edition net was uitgekomen. Ik ben enkele jaren (tot de Urza's expansions) enthousiast bezig geweest met Magic maar hier kwam helaas een einde aan. Ik heb destijds mijn verzameling verkocht (dom!!!) maar een paar complete sets van de 4th Edition heb ik altijd bewaard om nostalgische redenen.
Bij het opruimen op zolder kwam ik deze kaarten weer tegen...en het begon toch weer te kriebelen... :D
Momenteel beperk ik mij even tot de core-sets want er is zoveel bij gekomen! Zowel qua regels als qua kaarten en abilitie's...Maar inmiddels zit ik er weer aardig in. Ik speel nu nog casual maar wellicht dat ik mij later op een bepaald format zal richten.
Naar mijn smaak ken ik te weinig mensen in mijn omgeving die Magic spelen. Ik ben wel van plan om binnenkort naar een locatie te gaan waar ze spelen op de vrijdagavond maar ik wil hier niet van afhankelijk zijn. Ik woon zelf in Zeewolde en kom graag in contact met Magic spelers in de omgeving van Zeewolde/Harderwijk/Lelystad/Amersfoort om ook doordeweeks een paar potjes te kunnen spelen!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom!

Die vrijdagavonden zijn voor veel mensen de manier om te spelen, ik zou daar contacten leggen en die dan uitbreiden. Ik meen dat zowel Almere als Lelystad vrij grote groepen hebben die dan spelen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Asthereal
Advanced
Berichten: 10
Lid geworden op: di jun 30, 2015 4:45 pm
Locatie: Maastricht

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Asthereal »

Hoi iedereen,

Legacy-speler uit Maastricht hier. Ik speel sinds 1998, tussendoor gestopt geweest, opnieuw begonnen in 2008 en sindsdien speel ik af en toe toernooien. Ik ben al lang lid van BeNeLegacy en MtGthe Source, maar kom pas net dit forum tegen. Aangezien ik wat kaarten wegdoe, en het trades forum er hier een stuk actiever uitziet dan op BNL, waag ik hier ook een poging. En wie weet wat voor interessants er verder langskomt.

Als iemand uit Maastricht eens een potje Legacy wil spelen, of tips wil om te beginnen met Legacy, let me know!

Groetjes van Reinier
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom!

Komt de mod Fabian van Nedermagic niet uit die buurt? Ik heb relatief veel contact met hem. Zelf zit ik helaas niet genoeg in je buurt, maar hij heeft wel enigzins een voorkeur voor Legacy dacht ik.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
theboardstate
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: wo dec 02, 2015 12:53 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door theboardstate »

Hallo allen!

Ik ben Dennis, 28 (Bijna 29 :p) jaar uit Zoetermeer en eigenaar van www.theboardstate.nl
Ik ben een groot MTG fan en ondanks ik het nog geen 2 jaar speel kan ik niet meer zonder. Ik speel het liefst EDH maar ik ga binnenkort ook Legacy proberen.


Greetz

Dennis
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Welkom!

Wat onderscheidt jouw winkel van de tientallen anderen?

Speel je casual of competitief EDH? De overstap van casual naar competitief spelen kan groot zijn. Persoonlijk speel ik het liefst casual multiplayer, tournooien speel ik eigenlijk alleen als er geen alternatief is (bijvoorbeeld toen ik voor mijn werk vaak in Duitsland zat en het alternatief duimen draaien in de hotel kamer was). Wat speel je / wil je gaan spelen in die formaten? Legacy is in ieder geval wel een van de meer interessante tournooi formaten in mijn ogen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
speek1984
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: za jan 21, 2017 10:05 am
Locatie: Breda, Noord-Brabant

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door speek1984 »

Hoi allemaal. Ik ben nieuw.

Ik heet Corné, ben 32 jaar oud en pas begonnen met Magic. Vroeger een 2 player starter set gehad van Portal, maar nooit iemand gehad om het mee te spelen. Uiteindelijk verkocht, maar altijd spijt van gehad.

Nu sinds kort het toch eindelijk maar opgepakt en heb al een leuke verzameling kaarten. Meeste Kaladesh en gisteren een pack van Aether Revolt gehaald.

Ben voor nu op zoek naar spelers in de omgeving van Breda voor casual play en om ervaring op te doen (niet alles snap ik al 100%).
Jeroentju
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do aug 17, 2017 12:33 am

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door Jeroentju »

Hey jeroen hier zoek mensen om casual mee te spelen in omgeving van eindhoven weet dat de gameforce hier zit maar speel liever thuis gewoon casual met wat mensen als iemand het leuk vind heb de 4 commanders gekocht zoals elk jaar :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door pi »

Helaas zit ik te ver weg, maar iig veel succes!

Via de winkel gaan is misschien wel een goed idee. Winkels organiseren van alles, maar daarnaast zijn zij vaak ook bekend met de groepen casual spelers waarvan de mensen alleen naar de winkel komen om af en toe een pakje of wat kaarten te komen. Misschien hebben ze een prikbord waar je wat op kan hangen of weten ze van WhatsApp groepen. Of misschien weten ze dat er mensen in de winkel spelen die zich totaal niks aantrekken van de tournooien.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
JamiePolish
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di mei 29, 2018 3:47 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door JamiePolish »

Hoi, ben ook nieuw en kom uit Winterswijk! Ik hou van heel veel games, maar RPG blijft toch het allerleukste. Was vroeger verslaafd aan Runescape en FF. :D
CarelTeunis
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jun 25, 2018 3:20 pm

Re: Nieuw? Stel je hier voor!

Bericht door CarelTeunis »

Hallohallo,

Carel hier. Omgeving Tilburg en speel al 4 jaar Magic.
Plaats reactie