Leeftijden

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

We kunnen wel een draadje beginnen over mooie vrouwen op de kaarten natuurlijk...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

ooh ja, die heb ik nog wel 1, dacht uit AP, hmm, ff checken :D brb met een nieuwe topic :D
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

woei dan ga ik lekkere wijven kaarten maken, in dat andere topic! :P
marshall
Master
Berichten: 165
Lid geworden op: di apr 09, 2002 2:35 pm
Locatie: Venlo

Bericht door marshall »

ik ben 18 en het is mischien maar goed dat ik registered heb :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Gasten ben 13 maar wou even zeggen dat mijn vriendin het mooiste is dan die van jullie moest erven uit :lol:
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

zou je willen!!!!!!!!
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

is ook zo :lol:
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

das leuk voor jullie, maar ik ben 14 ff voor de duidelijkheid en ik ben zielig want blijkbaar vallen de :lol: lekkere wijven :lol: niet op skaters.
Ja, dat zeggen ze allemaal
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

ik is alto en er vallen dus echt wel lekkere meiden op me, hmm, ik fietste vandaag door een stadje niet ver hier vandaan en ik zie daar zo'n lekkerding lopen dus ik check haar he. ik denk: 'Zo die ziet er niet slecht uit.' Ik fiets er langs zegt ze zo: Hai op zo'n meisjes achtige manier weet je wel. Ik denk: 'Hey, ze zei hai gaaf :D' dus ik zeg leuk hoi terug en fiets door he. Op eens hoor ik achter me, hey lekkerding. dus ik kijk achterom die meid zo naar me zwaaien ik zo lachuh. en roep terug: 'Dag schoonheid!' lol :D

is vooral ook de manier waarop je je gedraagd tegenover de meiden.
Als je een beetje slijmt is het goed, continu vertellen dat ze knap zijn etc. maar niet te veel slijmen, daar knappen ze weer op af. Je moet vooral aardig doen en jezelf zijn. Ik ben van nature een redelijk vrolijk persoon en zet graag de zooi op de kop en ik moet zeggen dat vinden meiden schattig en leuk etc. :D dus das wel beter :D

Ik heb een paar tips voor je:
Wees niet jaloers - Jaloers zijn is een teken van houden van, niet jaloers zijn is een teken van wijsheid.
wees jezelf - dat is toch degene waar ze mee nemen
wees aardig - meiden vallen op schatjes
wees lief - meiden vallen op schatjes


naja, ik zou zeggen probeer dat eens maar wees vooral jezelf, dan komt het wel goed :D




ps. zie me nu niet als een opschepper, dat ben ik niet, en ik heb dat allemaal ook te horen gekregen. En dat lekkere meiden mij lekker vinden kan ik niks aan doen, maar das een geschenk van god(nee geintje, dat hoor ik overal dat ik lekker ben :D me klasgenotes zeggen dat ik knap ben en een schatje en me vriendin zegt tegen iedereen dat ik de lekkerste ben en veel meiden op straat roepen vaak naar me)
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

het kan ook zijn dat jij slechte smaak heb :P (denk ik persoonlijk)
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

arneado dat heb ik dus ook, maar het is niet altijd leuk(ik ging dus een keer naar een disco ik zag daar paar lekkere meiskes staan.
Die meisjes kwamen naar mee toe dus gingen we dansen enzo.
Op het laatste kust ik het meisje kankers wat een rook of ze 300 sigeraten op had ik kon het nauwelijks geloven of als ik van de ene kant naar het andere wil lopen wordt ik steed gekust enzo mij wangen helemaal rood of als ik met mij vader fiest ofzo zeggen ze lekkerding naar en stuk of 100 keer wordt het een beetje teveel.

Ps: als je een meisje wil versieren moet je haar jalours maken dat is de tip ga meer met een andere meisje om geloof me het zal werken van stud wordt je macho alle meisje vallen op je. :lol:
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hoi

Ik ben 20 en bijna 21 :) dan krijg ik weer een booster doos van mn vriendin 8)

Oh ja mn vriendin is trouwens lekkerder dan die van Arendo...
Sorry Arendo het moest er even uit :roll:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

Ik hoor wel vaak dat ik een schatje ben ( wat ik niet snap want ik heb een beetje vaag punk haar), en leuk ook wel. Maar ik pak het gewoon niet goed aan blijkbaar. :( Wat ik wel jammer vind. Maar bij het skaten zijn gelukkig ook altijd nog wel leuke meiden. Daar val ik nog wel goed bij, omdat ik het best goed kan (skaten, niet opschepperig bedoeld, dat hoor ik gewoon vaak)
Ja, dat zeggen ze allemaal
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

Jaloers maken is niet altijd slim, bij jaloerse types, zoals mijn vriendin, is dat niet slim. Mijn vriendin word dan vet pissed die denkt gelijk dat ik met iedereen het bed in duik als ik over meiden begin te praten met haar.

Maar goed... dat hedde wel eens he. Wijze uitspraak van mij:

Jaloers zijn is een teken van houden van, niet is een teken van wijsheid.


En ik ben echt niet jaloers, wat interesseert mij het nou met wie me vriendin om gaat, ik weet toch dat ze met mij weer naar huis gaat op een feestje :D
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ach, ik schijn het op de een of andere manier altijd te verpesten bij de tegenpartij, maar daar maak ik me niet zo druk meer om. Ik heb een mooie PC, wat wil je nu nog meer..... :wink:
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie