Off Topic

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

sorry, maar dat staat in sommige fora simpelweg niet aan dus gaat het je simpelweg niet lukken...

Meest efficiente is mod of admin worden, maar ja, ik geloof dat we daar op het moment wel zat van hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Thanatos
Master
Berichten: 140
Lid geworden op: di jun 10, 2003 5:32 pm
Locatie: Stein, Zuid limburg

pokemon

Bericht door Thanatos »

Pikachu zou met gemak een towering baloth verslaan omdat die rat een voltage brengt van meer dan 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999,01 volt!!
Ik heb daar een monster accu voor nodig!

PIIIIKAAAACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!


en o ja, magic rules maar dat wisten jullie al
No matter how powerful, ALL will fall before my blade!!


http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=1105
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: p.s. David, we kunnen je wel weer van Godlike afhelpen hoor icon_rolleyes.gif bv wat offtopic reacties verwijderen of zo...
Zoals ik al eerder gezegd heb vond ik Expert wel mooi klinken. Maar om nou 176 posts weg te halen vind ik ook een beetje zonde.

Kun je niet gewoon vertellen hoe ik een post weg moet halen uit een forum waar ik dat wel mag? Zoals in Legions.

David
ps Debiele alt text (geen geloof ik), de alt text van een smily moet een smily zijn.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Een hoge spanning heb je niets aan als er geen vermogen achter zit...

David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

gelukkig is 1 terror genoeg om pikachu te stoppen... Maar eigenlijk vind ik dat een "torture chamber" of "wheel of torture" een betere plek voor een pikachu is...

Overigens zou ik een energizer gebruiken als accu, LOL. (of misschien goblin/thran dynamo)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Re: @#$^%

Bericht door GForce »

Thanatos schreef:Pikachu zou met gemak een towering baloth verslaan omdat die rat...............
Pikachu is toch echt een muis hoor.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Uhhmm heren, Pikachu is ten eerst GEEL met van die rooie smurrie op zijn wangen, ik denk dat daarmee zowel 'rat' als 'muis' als titulaturen afgeschreven kunnen worden. Hebben jullie wel eens een geelrode muis of rat gezien? Nee? goh....;)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Als je het spel gespeeld hebt weet je dat Pikuchu een muis is hoor.....................

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

GForce schreef: De vraag is allang beantwoord, verder gaat het hier nergens meer over alleen maar offtopic. Daarom zit deze nu dicht.
Dit slaat nergens op. Thanatos heeft zelf gezegd dat hij 1 topic had gemaakt om zijn vragen in te stellen. Je kunt wel zeggen dat het niet off topic moet daar maar Thanatos mag toch best zijn vragen in 1 topic stellen? (vraag is beantwoord is dus geen argument omdat hij steeds een nieuwe vraag stelt in hetzelfde topic)

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Iedereen gaat er alleen off-topic in. Als hij een nieuwe vraag heeft moet hij maar een nieuwe openen. Er waren al 3 paginas geen vragen meer gesteld en er werd alleen maar slap geluld.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

pi schreef: Hiernaast zou ik wel herrinneren dat GForce nog steeds admin is en dat die je in principe zou kunnen kicken wanneer hij wil (zolang hij zich kan verantwoorden tegenover de andere mod's/admin's, of hij het kan verantwoorden tegenover jou boeit voor het forum een heel stuk minder), oftewijl dat GForce hier niet iemand is die je uit wilt dagen (doe dat dan op zijn minst via PM...).
Maar waarom is iedereen zo aggressief?
Als GForce mij wil kicken dan moet hij dat vooral doen. Het moment dat ik gekickt wordt is ook het moment dat ik hier niet meer wil zijn.

mazzel,
David
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het moment dat je hier gekickt wordt is waarschijnlijk ook het moment dat we je hier niet meer willen hebben, maar terzijde, wat hier het geval is dat dingen langzamerhand steeds ernstiger opgevat worden en dat de toon daardoor langzamerhand steeds agresiever wordt. Kijk daar mee erg uit, want daardoor gebeuren er foute dingen (daarom zou ik ook zo graag zien dat dit soort dingen tot pm beperkt worden!). Ik neem niet aan dat GForce, of welke andere admin/mod op het moment plannen heeft om jou of wie dan ook te bannen. In de geschiedenis van het forum is er uberhaupt nog maar een iemand gebanned en die maakte het echt veel bonter dan iedereen die nu veel online is samen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Yep er wordt niemand gekicked daarvoor moet je ons persoonlijk aanvallen en meerdere keren de regels breken terwijl je al een hoop waarschuwingen hebt gehad.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

Boeien!!

Het is toch de bedoeling dat iedereen hier maar wat raak lult of niet? Dan maakt het toch niet uit als er een on-topic berichtje tussen zit. Nou ja, het zal wel...

Enne, nu zeg het maar eens eerlijk. Eigenlijk is dit topic gewoon een goedkope manier om meer posts binnen te halen of niet? :wink:

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

Dan ben ik in ieder geval van de partij 8)

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Plaats reactie