toernooien

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

toernooien

Bericht door s.r. »

weet hier iemand hoe ik er achter kom of in limburg toernooien zijn?
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Je moet even kijken op de site van http://www.ps-games.nl voor de toernooi agenda. Daar staan niet alle toernooien op maar wel de grotere. Veel winkels houden hun eigen DCI toernooien dus ik zou het eens in de winkels informeren. Ik woon zelf ook in Limburg en ik heb wel eens in Weert bij Djinn een toernoo gespeeld.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als je genoeg mensen kent zou je toch ook wel zelf een tournooitje kunnen organiseren?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Je kunt idd op psgames kijken en misschien zelfs een keer langs de djinn gaan om wat info over tournooien en dergelijken te krijgen. Er is in de winkel ruimte om te spelen, dus das misschien ook wel leuk.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

Maar er is nooit iets echt in de buurt.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

In de buurt van Stein? Nee natuurlijk niet! Als je nu eens je fiets pakt en zelf es wat gaat ondernemen, #$!% luie donder.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie