probleem

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

probleem

Bericht door s.r. »

iemand met wie ik vaker kaart heeft een sliver waarmee hij kan zeggen dat alle slivers tegen een bepaalde kleur kunnen.

het probleem is dat hij 2 van die kaarten heeft en die altijd raapt :?

en ik heb 2 kleuren in mijn deck die hij dan altijd kiest :x

weet iemand wat ik daartegen kan doen?

(ik heb een groen-rood deck)
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

denk niet da tie ze altijd tegelijk speelt dus als hij 1 van de twee speelt met de andere kleur die uitschakelen zeg als hij groen kiest met de eerste zorg jij dat je iets hebt met direct damage van rood en je sloopt hem ermee

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

ok, maar t probleem is dan weer dat ik om een of andere reden die kleur net niet heb of te weinig mana heb :?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

zelf houd ik veel van zwart

Mutilate, Innocent Blood, Chainer's Edict, Decree of Pain, Bane of the Living, Noxious Ghoul etc etc. Mogelijkheden over om Slivers te mollen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Protection werkt alleen tegen damage, targetting, enchanting en blocking dus je moet zorgen dat je iets anders doet. Bijvoorbeeld Obliterate ofzo. In rood en groen heb je alleen niet zo veel anders.
In wit heb je natuurlijk Wrath of God in zwart heb je veel dingen waardoor iemand een creature moet secrificen en met blauw kun je bijvoorbeeld terwijl hij zijn Ward Sliver speelt een Artificial Evolution spelen waardoor opeens alle wizards protection hebben ipv alle Slivers.

Of je gooit gewoon een grote Fireball op zijn hoofd, dan heb je ook geen last meer van zijn Slivers :-)

Ik hoor wel vaker mensen klagen over anderen die met Ward Sliver spelen, wel grappig.

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Wat je in je deck kunt stoppen is bv Kavu Chameleon deze kan van kleur veranderen. Wat je ook kunt gebruiken is kleurloze damage van artifacts. Je kunt dan artifact creatures gebruiken of bv Alladin's Ring die redelijk veel werd gebruik in Mono zwart tegen Circle of Protection Black.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

maak een anti-deck tegen zijn deck... :D

met als thema creatures type... zorg voor een paar kaarten die vamn creature's type kunnen veranderen en anderen kunnen veranderen.(misform wall... meer ken ik niet uit mijn hoofd, k lig een beetje achter op t2 :P) zorg ook voor eeen engeneerd plague, als je er eenmaal 4 hebt liggen is het wel leuk ;)

veel succes :)

btw heb ik ook eens een counterdeck tegen iemands ander deck gemaakt... hij had mono-blauw (u know, counter till morphling) en ik dus een stompie deck maken :)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Plaats reactie