Ducosim

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Ducosim

Bericht door arendo »

Ff afspreken.

Iedereen die naar Ducosim gaat moet het hier ff posten.
We kunnen het zo doen dat we elkaar ontmoeten bij de trap naar boven om 10.30.
Dan heeft iedereen tijd om daar te komen, en dan kunnen we daarna ergens gaan spelen, ruilen en samen over de beurs wandelen.



Ik en GForce gaan, ik weet nog niet helemaal 100% zeker of ik mag, maar waarschijnlijk wel :D ik laat het jullie iig op tijd weten. Ligt er ook aan of ik op tijd werk vind en dan geld kan verdienen, want naar zwolle wil ik wel zeker!

Post ff als je er heen gaat en of je het met de tijd eens bent.
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

ducosim

Bericht door lord of the squirrel »

ik ga wel moet alleen nog voor de tijd kijken wanneer de trein rijdt post later of ik het daar mee eens ben
arendo
Master
Berichten: 128
Lid geworden op: ma apr 08, 2002 2:48 pm
Locatie: Middelaar
Contacteer:

Bericht door arendo »

http://www.ns.nl kun je kijken voor trein tijden en kosten.
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

Ok, deze topic is alleen voor vragen over ducosim! Dus nix anders posten want dat word verwijdert!

We gaan dus een boosterdraft organiseren, hoe en wat, dat hoor je hier waarschijnlijk over een week! (er moeten dan wel genoeg mensen zijn!)

Voor de mensen die er nog nooit zijn geweest!:
Als je vanaf het station komt moet je gewoon de borden volgen naar de jaarbeurs! Dan kom je de hoofdingang in, daar loop je een stukje door en zie je een bord waarop staat: "Ducosim Spellenbeurs", nou that's it! dan staan wij daar beneden aan de trap (rond 10:30 dus).

De entree naar de beurs is dacht ik 2,5 euro ofzo (kan iets meer zijn weet ik ff nie uit me hoofd)

Hiernaast open ik ook nog ff een topic waarin je kan zeggen of je meedoet aan de boosterdraft!

PS: Zorg wel dat je een beetje op tijd bent dat want we gaan niet op mensen w8en!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

80% kans dat ik kom, ik kijk nog ff of ik een maat uit de buurt mee kan krijgen, die kan dan voor mij rijden :D
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Thorn
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 7:44 pm
Locatie: Rijswijk

Bericht door Thorn »

Ik ga ook 99 % zeker. Ik laat het op tijd weten. waarschijnlijk kom ik met Sander_h
Ja, dat zeggen ze allemaal
Gesloten