ps2, wat is het verschil tussen platinum of gewoon?

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

ps2, wat is het verschil tussen platinum of gewoon?

Bericht door Ilúvatar »

ff een vraagje mbt playstation2 spellen.

Wat is het precieze verschil tussen een platinum versie van een spel en een gewone versie van datzelfde spel?

Is het puur de prijs?

laat het aub snel weten
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

ik weet het van ps2 niet maar bij de meeste platinum versies van spellen zitten er wat extra's bij, soms zijn dat levels maar het kan ook iets als een filmpje van de making of zijn ofzo

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nee zit geen verschil tussen. PLatinum worden de spellen die al wat ouder zijn en die heel goed verkocht zijn.Dit zijn bijna altijd ook wel goede spellen (of je ze leuk vind is een 2e). Er zijn mensen (oa ik en KF) die liever geen platinum versie hebben (of andere versies dan het origineel) aangezien de doosje cq hoesje ervan niet mooit zijn.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Idd allen de prijs.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Je hebt die BTW ook bij Xbox NGC enz. Ook heb je dit bij de pc maar daar heb je heel veel verschillende namen voor.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

GForce schreef: Er zijn mensen (oa ik en KF) die liever geen platinum versie hebben (of andere versies dan het origineel) aangezien de doosje cq hoesje ervan niet mooit zijn.

GForce
ik heb laatst final fantasy X gekocht platinum en het maakt me eigenlijk niets uit dat er platinum op het hoesje staat.

't gaat mij om het spel (en handleiding)

ok, bedankt iedereen, ik weet weer genoeg!!!!
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gesloten