Combat damage van tapped creatures

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Shibby
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 2:21 pm
Locatie: Haren

Zo dan...

Bericht door Shibby »

Hallo,

Dank voor de reacties. Maar uhm, hoe kom ik aan ervaren spelers? Ik woon namelijk best wel in Haren en om nou zomaar de bibliotheek in te lopen met mijn (oude) deckjes waar ik me echt voor zou moeten schamen... :oops:
Van nieuwe series was ik op de hoogte, en ik heb nog aardig wat binnen kunnen halen, maarja, sommige dingen heb ik wel gemist.
Maar uhm, hoezo raden jullie (of jij, wie het ook was) mij af om T2 toernooien te gaan spelen, ok, naast dat ik de kaarten niet heb, maar aan wat voor toernooien zou ik dan wel mee kunnen doen? Want het lijkt me erg cool om tegen wat meer mensen te spelen...
Mocht er iemand in de buurt van Haren wonen, gij zijt uitgenodigd :D Maar ik moet dus de bibliotheek in begrijp ik :?
Ik heb me geregistreerd om toekomstige ergenissen te voorkomen :D

Shibby
There is a bad smell in here...
AND IT AIN'T ME!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Ons ieder vriend collectocrat woont in Groningen, misschien kun je hem om help vragen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
collectocrat
Adept
Berichten: 348
Lid geworden op: zo aug 31, 2003 11:58 am

Re: Uhm...

Bericht door collectocrat »

KingFatass schreef:Ons ieder vriend collectocrat woont in Groningen, misschien kun je hem om help vragen.
:wink:
Anonymous schreef:Nog een keer mij...

Ik hoorde iets van als je aan toernooien meedoet, dan je dan (van Type 2 uitgaande dan) alleen kaarten uit de laatste drie series mag gebruiken? Ik niet snap, dus mag ik concreet weten met welke series ik nog wel mag spelen en met welke niet?
Nou ja, moet binnenkort maar eens Groningen bibliotheek binnenlopen, dat is toch nog steeds iedere vrijdag of niet?? :roll:

Shibby 8O
Dat moet je zeker doen .
Op vrijdag vanaf een uur of 13.00/14.00 Uitkijken voor alle irritante Yugio spelers. En op zaterdag ook vanaf 13.00/14.00u Vraag maar naar Niels daar ik ben er sowieso op zaterdag.

Er wordt veel t2 gespeeld maar je kunt er met oude kaarten ook terecht. Houdt er rekening mee dat de decks van nu heel snel zijn. Daar moest ik ook aan wennen toen ik met onslaught weer begon. Ik ben ongeveer rond dezelfde tijd als jij stopte ook gestopt. Ik begin de regels nu eindelijk beter te begrijpen. (ik doe er ook wat meer moete voor)
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb. :)
Plaats reactie