Vraag: Shared Fate

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Kingseltje
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:19 pm
Locatie: Groningen

Vraag: Shared Fate

Bericht door Kingseltje »

Ik heb een blauwe mirrodin rare, alleen snap ik het kaartje niet

Shared Fate

Enchantment

If a player would draw a card, that player removes the top card of an opponents library from the game, face down instead

Each player may look at and play cards he or she removed from the game with shared fate as though they were in his or her hand


Het onderste gedeelte is voor mij onduidelijk, speel ik nu met de kaarten die de tegenstander bij mij removed from the game heeft of ???

Please just help me :roll:
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Wat je doet:
- Als je een kaart pakt, pak er een van je tegenstanders libary. (de tegenstander doet dit ook bij jouw).
-Je mag de kaarten die je op deze manier hebt verkregen, zelf spelen.
Je speelt dus vanaf dat moment met je tegenstanders deck.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gast

Bericht door Gast »

... Hmm ok, ik dank *buig* :D

Beetje bizar maar een leuke en fijne blauwe rare ... me happy with it.
Misschien nog een creatief brein met leuke combo tips?

*ok ... we waren zover dat het leuk is in een artifact of multicolor deck, concretere tips zouden fijn zijn* 8)
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Grolsch G. »

Ok, je wilt graag tips: Hij is niet leuk met een artifact deck.... Je tegenstander kan dan met zijn mana de meeste van jouw dingen bouwen, terwijl jij met de library van je tegenstander misschien wel heel weinig kunt omdat hij bijvoorbeeld mono groen speelt en jij zelf nog vrijwel geen groene mana op tafel hebt liggen.

Multi-colored is dan een betere oplossing, maar ook daarbij geldt dat je zelf ook dingen wilt kunnen bouwen voor je een shared fate neerlegt.

Shared fate heeft (volgens mij) vooral zin als je tegenstander alleen maar mana heeft waarmee hij niks van jouw deck kan bouwen en jij wel mana hebt waarmee je dingen van de tegenstander kunt bouwen.... Anders heeft het pas zin als je tegenstander een beter deck heeft dan jij, en ja, of je dat wilt....
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
Gebruikersavatar
Baron Sengir
Advanced
Berichten: 46
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 1:10 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Baron Sengir »

Anonymous schreef:... Hmm ok, ik dank *buig* :D

Beetje bizar maar een leuke en fijne blauwe rare ... me happy with it.
Misschien nog een creatief brein met leuke combo tips?

*ok ... we waren zover dat het leuk is in een artifact of multicolor deck, concretere tips zouden fijn zijn* 8)
1 woord: Leveler
Oftewel...jij speelt met je tegenstanders deck, terwijl je tegenstander geen nieuwe kaarten meer krijgt.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mana severance en dan shared fate zou leuk zijn als hij andere kleuren speelt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Shibby
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 2:21 pm
Locatie: Haren

Foresight

Bericht door Shibby »

Ik reageer even voor mijn vriendinnetje :) Maar ik heb haar 3x Foresight gegeven zodat ze haar island eruit kan zuiveren, en ze heeft er Gemstone Mines in, een Undiscovered Paradise, en 3 Lotus Petals, oh ja en een Grand Coliseum. Voor de rest 3x Wand of Denial met Booby Trap en 4x Foreshadow en een Howling Mine. En nog wat kaart trek rommel :)

Nog meer suggesties? :D Het is en blijft een zwak deckje, maar het heeft gisteren voor de eerste keer gewonnen (na tal van verliezen :roll: )
There is a bad smell in here...
AND IT AIN'T ME!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Wat heeft dat met Shared Fate te maken?
En btw, Lotus Petal is restricted.

David
Plaats reactie