Platinum Angel

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Kingseltje
Advanced
Berichten: 30
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:19 pm
Locatie: Groningen

Platinum Angel

Bericht door Kingseltje »

Aloha... :)

Ik heb in mijn deck een Platinum Angel zitten, alleen is het gebruik van deze kaart mij nog vrij onduidelijk
*Flying, You can't lose the game and your opponents can't win the game*.

Kan iemand mij meer duidelijkheid geven over het gebruik van deze kaart?

Over onder meer:

+kaartjes trekken
+levens

etc...

:roll:
The knife I've created has cut me in 2, I'm not alone, I just never knew
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Heel simpel, zolang die kaart in het spel is kan jij op geen enkele manier het spel verliezen, dus ookal heb je -250 levens, is je deck al 10 beuren leeg en speelt je tegenstander een kaart met "target opponent loses the game".

Je tegenstander kan ook niet meer het spel winnen, dus met kaarten als Test of Endurance (Win als je meer dan 50 levens hebt) kan je dan wel spelen, maar maakt niks uit.

Dus het werkt gewoon exact zoals het er staat: jij kan het spel niet verliezen, en je tegenstander kan niet winnen, zolang Platinum Angel in het spel is!!
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Maar je kan niet meer levens betalen dan je hebt dus als je op 0 staat kan je bijv. geen necropotence gebruiken of andere betaal leven dingen.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Re: Platinum Angel

Bericht door KingFatass »

Kingseltje schreef:Aloha... :)



+kaartjes trekken
+levens

etc...

:roll:
??? Waar staat op die kaart dat je extra kaartjes raapt en je extra levens krijgt??
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik denk dat ie bedoelde hoe die kaart werkt met betrekking tot levens en kaarten trekken enzo.
Gast

Bericht door Gast »

Reactie op de blijkbaar onduidelijke vraag :?


Kaartjes trekken:

... Als je een platinum angel hebt liggen is de kans groot dat je je deck doorspeelt, je hebt dan geen kaartjes meer om te trekken.

Levens:

... Of je al je levens kunt verliezen en op bv -1000 kunt staan, of ook wel, je hebt allemaal creatures liggen en een platinum angel, je laat vervolgens alle damage van de tegenstanders creatures door op je levens, je behoud nu al je creatures *tenzij er bepaalde kaarten op worden gespeeld* en speelt gewoon lekker verder.

En uhm... de etc stond voor ander eventule voor of nadelen waar ik nog niet bewust van was :(

Anyway hoe ik de kaart speelde bleek achteraf goed te zijn, so my opponent can't blaime me for cheating :roll:
Plaats reactie