magic kaarten ruilen

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
abraxis
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:52 am
Locatie: assen

magic kaarten ruilen

Bericht door abraxis »

hallo mensen ik heb al mijn ruilkaarten nu online staan
dus kijk eens op http://members.home.nl/pirat/
als je nog kaarten zoekt
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zou je hier niet de rares kunnen posten die je te ruil hebt? Het is namelijk erg onhandig zoeken op je site.

EDIT: heb je uberhaupt rares te ruil?
Ik zou je trouwens aanraden niet te eisen dat mensen eerst sturen tenzij je een aardig voorraadje ref's hebt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
abraxis
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:52 am
Locatie: assen

rares

Bericht door abraxis »

rares heb ik inderdaad vrijwel niet op de site staan
om de simpele reden dat ik zelf elke kaart 4 keer hou in mijn eigen collectie.
wel komen er zeer binnenkort een aantal rares op de site in vreemde talen duits,aziatisch,frans,italiaans,en spaans
omdat in zelf alleen engelstalige kaarten verzamel
(ergens moet je een grens trekken)
aan deze pagina wordt had gewerkt.
bij deze kaarten vermeld ik zowel de oorspronkelijke engelse naam als de naam op de kaart zelf

korte reacktie van mij op jouw opmerking over mijn eis dat mensen eerst kaarten sturen.

het is mijn bedoeling om mijn site te laten uitgroeien tot een mooi groot en veilig ruilpunt voor magickaarten
regels ben je nu eenmaal nodig en helaas is het mij al verschillende malen gebeurt dat ik als eerste mijn kaarten opstuurde en niks terug ontvangen heb op die basis ken ik natuuurlijk niet werken
ik heb een zeer goede feedbackscore op ebay en kan daarbij alleen mijn woord geven dat ik er alles aan doe om mijn site 100 % veilig te houden om te ruilen
eerlijkheid staat bij mij zeer hoog in het vaandel

vriendelijke groet abraxis[/url]
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een link naar je ebay ref's zou ik dan iig neerzetten.

Verder ben ik nieuwsgierig waarom je een nieuwe ruilsite zou willen bouwen als er al zo veel zijn (dit forum, david's database/ruilsysteem, rulethemall, nedermagic, motl, etc.).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
abraxis
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:52 am
Locatie: assen

Bericht door abraxis »

de belangrijkste reden er achter was dat ik mijn kaarten online wilde hebben om te ruilen
ik heb nu eenmaal deze webspace en toen ik met de site bezig was kwam ik op het idee om het op deze manier te doen

het is gewoon een hobby waar ik een wat meer professionelere uiterlijk aan wil geven

en hoop dat het voor een aantal mensen gewoon een aantrekkelijke
plaats is waar ze met plezier kaarten ruilen

in vriendschap en goed vertrouwen

en ja er zijn er al diverse klopt

maar je koopt ook niet al je boodschappen altijd bij dezelfde supermarkt
Gebruikersavatar
Grolsch G.
Master
Berichten: 133
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 8:51 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Grolsch G. »

Hoi,

Omdat je zei dat er nog hard aan de site wordt gewerkt zal ik mijn commentaar voor me houden, maar één tip wil ik de mensen die je site bezoeken wel meegeven: Zet je boxen uit!!!
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
abraxis
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di nov 25, 2003 2:52 am
Locatie: assen

Bericht door abraxis »

tja over smaak valt te twisten ben zelf ook niet een queen liefhebber maar het nummer is gewoon nogal toepasselijk natuurlijk was een mp3 er achter mooier maar daardoor wordt de site dan ook traag
of in ieder geval trager
is al snel 3 mb wat er geladen moet worden

tips adviesen en opbouwend kritiek is altijd welkom
ik heb voor deze layout gekozen omdat ik nog niet zo veel kaarten heb in grotere hoeveelheden werkt dit inderdaad niet
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

met muziek op je site is op zich niks mis, maar dan moet je mensen wel de mogelijkheid geven het uit te zetten, wat jij toepasselijk vind is voor een ander misschien verschrikkelijk storend.

Maareh, ik stel voor hier anders een nieuw topic over te openen, want dit gaat langzamerhand wle een tikkeltje off-topic.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie