ravnica (pre-releases) : 24/9 en 25/9

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
promp!$
Master
Berichten: 162
Lid geworden op: zo mei 01, 2005 12:12 am
Locatie: amsterdam
Contacteer:

ravnica (pre-releases) : 24/9 en 25/9

Bericht door promp!$ »

onderstaande info overgenomen vanaf kv deckmasters :)

24/9 en 25/9 ravnica (pre-releases)

Voorinschrijven bij magic@ps-games.nl. Vermeld bij je voorinschrijving ook
altijd je DCI-nummer (als je er nog geen hebt, krijg je die bij het toernooi zelf).

Schrijf je hier online in:

http://www.ps-games.nl/ravnica-cityofgu ... uilds.html

Zaterdag 24 september

Stad Locatie Adres
Eindhoven VTA Henriette Roelants Keldermanstraat 43b
Leiden Denksportcentrum Robijnstraat 4
Tiel ETSV '78 gebouw Meidoornstraat 8a
Zwolle Denksportcentrum Venestraat 15
Amsterdam Cafe 2 Klaveren De Clerqstraat 136

Zondag 25 september

Stad Locatie Adres
Groningen Piccadilly Pioenstraat 185d
Sittard Buurtcentrum Limbrichterveld Eisenhowerstraat 724
Enschede Parkhotel Hengelosestraat 200
Rotterdam Groothandelsgebouw Stationsplein 45
Utrecht * Nationaal Denksportcentrum Kennedylaan 9

* In Utrecht is het ook mogelijk om 2 Headed Giant te spelen : informatie over inschrijvingskosten volgt
(zijn dus nog niet bekend)

rest regeltjes volgen hieronder!

1. Toernooi opbouw: 6 ronden Swiss. Swiss = je speelt elke ronde tegen spelers met ongeveer hetzelfde aantal winstpunten.

2. Format: Sealed Deck (1 tournament pack en 2 boosters Ravnica, City of Guilds);

3. Prizesupport: Boosters, T-Shirts, Pre-release kaart voor elke deelnemer;

4. Voor-inschrijven: Kan op 0492-538487 (tussen 13.00 uur en 17.00 uur) en via de mail op magic@ps-games.nl of schrijf je online in!

Inschrijven = Meespelen!

Zeker voor een pre-release is voorinschrijven belangrijk, het kan voorkomen dat er geen plaats is of dat er een reservelijst is. Er vinden regelmatig updates plaats van het aantal inschrijvingen, dus houd deze site goed in de gaten!

5. Side Events: Op elke landelijke pre-release zal side event materiaal worden meegenomen voor boosterdrafts. Dit zijn kleine toernooitjes waar je aan mee kunt doen als je de hoop hebt opgegeven voor het hoofdtoernooi;

6. Deelnamekosten: € 25,-. Daarvoor krijg je 1 tournament pack 2 boosters Ravnica + 1 Pre-release kaart. Bij bepaalde winkels is een voorverkoop actie, daar kost een ticket € 22,50. Meer info volgt.


7. Voor elk toernooi geldt: 10.00 uur zaal open, 11.00 uur toernooi start. Deelnemers die na 11.00 uur binnenkomen kunnen altijd nog meedoen in het toernooi, maar verliezen automatisch tijd in deckconstruction of de ronde die op dat moment bezig is;

*in store-pre releases zijn op 1 en 2 oktober:
die bij kv zijn trouwens eerder --->
30/9 als ik het goed gezien heb (zal ik nog ff nazoeken) :) :dan wijzig ik deze post wel!
*meer was er niet bekend nog op dit moment (6/9)
*mail op magic@ps-games.nl (als je specifieke vragen hebt of je wil inschrijven)
he de link naar me homepage doet het.
favo boek: Swiebertje
favo rpg: BG 1
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

dank je voor de info:)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Plaats reactie