cadeaus

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

magic heeft het nadeel dat waar een ander 4 euro voor betaald omdat ze niet weten waar het te vinden voor mij al snel 2 euro of iets in die buurt kost, vandaar dat magic nooit zo'n goed idee is in mijn ogen (tenzij het om een speciale kaart gaat: zo heb ik mijn vriendin een foil little girl gegeven, foil omdat er dan een hartje op het shirt staat, wat niet in de non-foil versie te zien is, en natuurlijk omdat mijn vriendin de kaart leuk vond).

De rest is echt absurd voor een verjaardagscadeau. Mp4 hoef ik zowiezo niet en een pc, hoe rijk denk je dat mijn vrienden zijn? Misschien redden ze net de doos ;).

Maareh, suggesties zijn nog steeds welkom, ik ben wel al jarig geweest, maar ehb het nog niet gevierd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

misschien carcasson. Da's ook een bordspel en dat is echt geniaal goed, Da's van de makers van kolonisten van catan (999 games)
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad, dat spel is erg leuk, alleen hebben we het hier al. Inderdaad een goeie suggestie :).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

system_failure schreef:misschien carcasson. Da's ook een bordspel en dat is echt geniaal goed, Da's van de makers van kolonisten van catan (999 games)
Leuk spel idd, ik heb het in de kerstvakantie meerdere spelen gespeelt en heb me er erg mee vermaakt.


Misschien ken je Boonanze wel pi, maar dit spel is ook een aanrader.
Aanrader voor meerdere spelers: koehandel, erg veel plezier aan gehad.
Plaats reactie