nieuwe deck (zwart)

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

nieuwe deck (zwart)

Bericht door johanvl »

dag allemaal,

ik ga een nieuwe deck maken.
Ik zou er graag een zwarte maken. Wat zijn zo de mogelijkheden van zwart? eventuele leuke combo's, etc...

alvast bedankt voor de hulp.

kheb gisteren nog een leuk spelletje gewonnen, heb met 1 creature 24 damage kunnen doen. tegenstander had hem niet geblokt en patat... ik had hem.
gianth growths, rancor, nog wa extra oppompen (creature was unyaro bees) nog een elfke gesacrificed en creature kreeg +3/+3. hij stond erbij en hij keek ernaar... :-)
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

met zwart kun je VEEL richtingen uitgaan, suicicde black spelen met veel dikke beesten (phyrexian negator bv) control (innocent blood enzovoorts) en nog wat tussentypes ^-^, moeilijk te zeggen dus)
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mensen kunnen geen decks voor je bouwen, je zult zelf met een basis moeten komen en dan kun je anderen er op laten schieten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Bericht door johanvl »

Hey,
ik heb nog nooit zwart gespeeld. Kvroeg gewoon wat info wat zwart allemaal kan eigenlijk. Ben ook wel in rood geïnteresseerd,
wou gewoon graag weten wat jullie favoriete zwarte decks zijn. Kan ik me eventueel daar op baseren.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

kun je dan tenminste zeggen welk formaat je wil spelen?

dan kunnen wij wel enige kaarten voorstellen waar je een deck uit kan bouwen.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat is gewoon echt te breed. Moet je eens voorstellen dat iemand die je wil gaan helpen nu opeens moet proberen om een paar duizend zwarte kaarten samen te vatten. Je kan praktisch in elke kleur alles doen als je maar goed genoeg zoekt. Wel is de ene kleur in sommige dingen beter dan de andere kleur. Het is handiger om bij een doel dat je wilt bereiken te beginnen dan bij ik wil kleur X spelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie