magic vereniging limburg

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
henswi89
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 11:37 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

magic vereniging limburg

Bericht door henswi89 »

ik speel al een tijdje samen met mijn vrienden uit roermond en omgeving magic... we balen er echter van dat in limburg de communitie zeer slecht is. we hebben daarom ook al een site opgericht speciaal voor spelers uit limburg. we zijn echter nog opzoek naar magic spelers uit limburg. want een vereniging is nergens zonder leden. we willen gaan proberen om toernooien te gaan organiseren door heel limburg maar eerst proberen we de community zo groot mogelijk te maken in limburg. kom je uit limburg en lijkt het je wel wat? ga dan naar http://www.freewebs.com/magiclimburg het aanmelden is overigens geheel gratis.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

leuk initiatief. Ik zie dat jullie voor de forum behoeften van jullie leden naar ons verwijzen :). Zelf kom ik uit de buurt van Amsterdam, dus heb verder niet heel veel bij jullie te zoeken vrees ik.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik woon ook niet echt in de buurt. Maar succes met de vereniging!
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

wat vind je van dit initiatief:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?p=23874#23874

het probleem is als je een nieuwe site aanmaakt, dat je weinig nieuwe mensen bereikt. misschien kan er beter een centraal systeem komen dan allerlei kleine websites, hoewel dat voor de bestaande leden wel voordelen heeft, als je niet zo van drukte houdt, zoals Pi.
maar als je nieuwe leden wil werven.
aan de andere kant: goed initiatief, een site speciaal voor limburgers. zouden de friezen ook moeten doen. ik versta jullie namelijk geen van beide
hehe, flauw. niet serieus nemen he ;)
vriendelijke groeten, erik
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vind drukte niet erg hoor, hoe kom je daar bij?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie