RGW - Naya's Growth

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

RGW - Naya's Growth

Bericht door Lollol3r »

Na mijn BR Goblin deck wat ik nu alweer een jaar speel wou ik met de vette nieuwe dingen uit Alara en de opkomende set Conflux een sterk Naya deck maken. (Dit omdat de kleur combinatie me wel vet leek)

Na enkele test-decks in Magic Workstation, en de nodige playtests heb ik er dit van gebakken:

Naya's Growth [ALA block]

~ Creatures
4 Wild Nacatl
4 Druid of the Anima
3 Steward of Valeron
4 Thunder-Thrash Elder
4 Thorn-Thrash Viashino

~ Instant & Sorcery
3 Naya Charm
4 Magma Spray
2 Soul's Fire
4 Dragon Fodder
2 Titanic Ultimatum

~ Enchantments
4 Goblin Assault
2 Oblivion Ring

~ Land
7 Forest
8 Mountain
5 Plains


[ Lands: 20, Spells: 21, Crt: 19 ]

Het idee:
Veel mana makende beestjes neerleggen, waarmee veel tokens geproduceerd worden. Hierna Devour beest spelen zodat ik (In de meeste gevallen) een 10/10 of 13/13 beest heb. Hiermee val ik aan of ik gebruik Soul's Fire. Andere mogelijkheid is de ultimatum, of een combinatie hiervan zodat ik hem afmaak met ongebruikelijk hoge P/T. Uiteraard zit er ook wat removal in.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat is er mis met de shard landjes?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

pi schreef:Oy,

wat is er mis met de shard landjes?

mazzel

pi
Wel, ik had er wat in zitten, maar dat lukte dus voor geen meter omdat ze tapped in play komen en ik alle mana zo snel mogelijk nodig heb.. Dus voorlopig houd ik het zo, maar in Conflux komen enorm veel basic-land gerelateerde kaarten! Dus ben benieuwd.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Ik vrees nu beetje voor je mana behoeften, dus hoop het voor je!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Met alleen basic land + Druid of the Anima red ik het makkelijk hoor, nog nooit een collor screw gehad en pas enkele mana screws .. :)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de panorama's komen toch niet tapped in play? Zou je niet trouwens vooral een bescherming moeten hebben voor je devour beestjes? Het lijkt me zo zonde als je een hoop sact en er dan een beetje removal gespeeld wordt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

pi schreef:Oy,

de panorama's komen toch niet tapped in play? Zou je niet trouwens vooral een bescherming moeten hebben voor je devour beestjes? Het lijkt me zo zonde als je een hoop sact en er dan een beetje removal gespeeld wordt.

mazzel

pi
Ja dat heb ik ook al een keer gehad .. Maar ik heb niet echt removal kunnen vinden in Alara, iig niets voor instants. Tips welkom.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Ramon
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: vr jan 11, 2008 7:05 pm

Bericht door Ramon »

ik zou Spectral Procession en siege gang commander spelen.
En offcourse predator dragon.

misschien druid of the anima vervangen voor bloom tender+ hybrid beestjes van 1 mana, en evt. pijn landjes/filters...
"They say the eyes are the windows to the soul. I like to break windows and take what's inside."
Plaats reactie