advies gevraagd

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Hawkwind
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: di sep 29, 2009 3:29 pm

advies gevraagd

Bericht door Hawkwind »

Hallo allemaal,

Ik ben van plan mijn verzameling te verkopen, maar heb geen idee wat ik ervoor moet vragen.
Het gaat om 13 dikke mappen en 6 grote wijnkisten vol, uiteraard zitten in de kisten mijn dubbele kaarten. In de mappen zit (als ik die kaart dubbel heb) iedere kaart 2 keer.
Ik heb vanaf The Dark en Revised tot en met Scourge bijna alle uitbreidingen compleet, de rest is bijna compleet.
Waar ik minder van heb zijn de 2 blokken na het Tempest blok. Bijna alles is mint/near mint.
Ik weet dat het een kostbare verzameling is, maar heb geen idee wat ik ervoor moet vragen.
Is er hier iemand die mij kan helpen aan een indicatie of zelfs iemand met interesse?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb ook mijn verzameling vroeger ook verkocht tot het kort geleden weer begon te kriebelen. Kortom weet heel zeker dat je nooit meer zin krijgt om je hobby op te pikken. :wink:

Bij Nedermagic hebben ze prijzen aangegeven per complete serie. Als je daar nou 35%-40% oid aftrekt heb je wellicht een idee wat je voor de hele meut kan vragen als particulier.
Luck never gives, it only lends
yannick
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: za sep 06, 2008 3:11 pm

Bericht door yannick »

mail mij eens wat je ervoor zou willen hebben

yannick_magic@hotmail.com
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

om een goede indicatie te krijgen is het toch wel belangrijk een lijst van rares te hebben met een aantal erbij. Commons en uncommons hoef je vaak niet in de prijsberekeningen mee te nemen, op een paar uitzonderingen als een wasteland na.

Als je aantallen doet kan er vaak een goede schatting gemaakt worden, belangrijke (duurdere) rares willen ook nog meehelpen biedingen te verhogen.
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad, in het kort, je zult specifieker moeten zijn voor ene schatting.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie