Serendib Sorcerer

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Serendib Sorcerer

Bericht door Fewtger »

Ik hoop dat het hier goed staat (qua forum), maar ik had een klein vraagje over de Serendib Sorcerer. Ik heb er 1 uit de Planar Chaos-serie, waarin kaarten een andere kleur kregen. Ik vroeg me af, of iemand zich nog herinnerde welke kleur de Sorcerer eerst was?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Bedoel je dit?
This is the timeshifted version of Sorceress Queen.

(zie Gatherer)
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Ah precies, geweldig! Bedankt! Hoe heb je dit precies gevonden?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Staat onderin bij de Rulings als je op de link van Serendib Sorcerer klikt.

Als die dichtgeklapt zijn, kun je op het +'je klikken om ze open te klappen. En als ze helemaal niet zichtbaar zijn, zou het zo kunnen zijn dat je bij Settings en dan Hidden Items het vinkje bij Card Rulings even weg moet halen (en dan Save klikken om de instellingen te bewaren). Dan toont hij de rulings (en evt. errata e.d.) bij de kaart(en).
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Ah, bedankt! Precies wat ik zocht :wink:
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Vaag dat het bij "Rulings" staat. Heeft niets met een ruling te maken.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Jah dat vond ik ook al, ze hadden het beter ergens bij de serie icoontjes kunnen zetten ofzo bijv.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het zegt ook niks over series, ik zou het nergens op die pagina verwachten. Maar als het dan toch ergens moet staan dan bij regels, zodat je weet bij welke kaart dezelfde regels gelden of zo.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

misschien een extra vakje me "side-note" of iets dergelijks :) het heeft namelijk echt helemaal niets met regels te maken.. naast ability en P/T hebben ze niets gemeen, geen kleur geen mana geen wat dan ook dus eigelijk is het meer een leuk "Weetje" dan iets anders.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

Mijn Serendib Sorcerer is by far mijn favoriete kaart. En ik zag vandaag de kans een tweede te kopen voor 0.50 euro.
Op Nedermagic staat hij te koop aangeboden voor 1.50 euro.
Kan ik hieruit opmaken, dat ik een hele goede deal had? De kaart was tweedehands, maar totaal onbeschadigt.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Fewtger schreef:Mijn Serendib Sorcerer is by far mijn favoriete kaart. En ik zag vandaag de kans een tweede te kopen voor 0.50 euro.
Op Nedermagic staat hij te koop aangeboden voor 1.50 euro.
Kan ik hieruit opmaken, dat ik een hele goede deal had? De kaart was tweedehands, maar totaal onbeschadigt.
Nee, helaas. NederMagic is dúúr.

Kijk bijvoorbeeld hier eens:
Dragonbreath
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Plaats reactie