Eerste Spellen T2

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Eerste Spellen T2

Bericht door Dragonheart »

Ik denk niet dat Rebirth of DoJ nodig zijn in dit deck. Sterker nog, je maakt de mana veel slechter en de effecten die je noemt zijn nog steeds redelijk traag. Als je dan ook nog je eigen beesten wil redden door ze eerst indestructable te maken.... Kom je toch echt een beetje tijd tekort tegen de snelle decks die je noemt. In zwart zijn er overigens prima bruikbare oplossingen voor een dergelijk probleem: Black Sun's Zenith en Marsh Casualties.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Eerste Spellen T2

Bericht door BSRuben »

Black Sun's Zenith is inderdaad een goede kaart maar is op het moment vrij duur.
Misschien is wit dan niet de kleur om in het deck te stoppen maar ik kwam net Nim Deathmantle tegen. Leuke kaart die denk ik beter zal werken dan Whispersilk Cloak. Dit maakt dat de lich voor 4 mana gewoon weer terug komt als hij bijvoorbeeld gedood wordt door infect: Zombie Style! :) Voordeel is ook dat ik weer wat 3 mana CMC kaarten kwijt raak.
Sword of Feast and Famine is redelijk belangrijk geworden in het deck. Het kan zorgen dat je in de opponents beurt al je mana weer hebt en dat is met kaarten als Nim Deathmantle die 4 mana vraagt en Mimic Vat (3 mana) wel erg handig.
Plaats reactie