Budget Myrs

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Budget Myrs

Bericht door BSRuben »

Hey,

Myrs zijn op dit moment niet heel erg duur dus het leek me leuk om een myr deck te maken. Volgens mij is dit het enige deck in T2 dat echt met tokens werkt en zulke decks vind ik altijd leuk om te spelen. Het is dus de bedoeling dat het deck een hoop tokens kan maken om vervolgens met Myr Battlesphere veel myrs te tappen voor een sterke aanval. Het leek me een goed idee om dit misschien te combineren met Whispersilk Cloak.
Nu heb ik wat decks uit zitten proberen in MWS maar ik kan maar geen goed deck in elkaar krijgen. Vaak is de start veel te langzaam om nog mee te draaien tegen Vamps, Goblins, Kuldotha en Infect.

Misschien dat jullie zouden kunnen helpen om de zwakke punten van het deck te vinden. Ik speel op dit moment mono-W nog zonder Whispersilk Cloak.

//Lands
20 Plains

//Creatures
4 Myr Sire
4 Palladium Myr
4 Myrsmith
4 Myr Galvanizer
3 Myr Battlesphere

//Spells
4 Master's Call
3 Tempered Steel
3 Dispense Justice

//Artifacts
4 Origin Spellbomb
3 Myr Turbine
3 Myr Reservoir
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Budget Myrs

Bericht door pi »

Je speelt een hoop veel te kleine beestjes. Ik vermoed dat je deck beter werkt als je gehard staal hebt om ze op te pompen, right? Ik zou dus in ieder geval die vaker spelen. Misschien wil je ook wat mass removal spelen zoals day of judgment zodat je meer de tijd hebt om je kaarten die je myr wat indrukwekkender maken te vinden? Met zoveel artifacts zou ik kijken of er niet meer met metalcraft te doen is.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Budget Myrs

Bericht door Maccius »

Ik heb ook een Myr deck (maar doe nooit aan formaten en types, dus kan maar zo dat ik suggesties doen die niet T2 zijn)

Ik zou alle wit er uit halen, en ook niet zo focussen op tokens. Zoals al aangegeven tokens zijn ook kwetsbaar.

Denk om het wipe gevaar weg tehalen ook eens aan een setje

Darksteel Myr

of een
Ichorclaw Myr

Kan ook erg vervelend zijn.

Perilous Myr

Om wat damage op creatures player te kunnen doen en ze misschien tegenhoud om te whipen.


Dan nog wat suggesties waarvan ik denk dat ze niet T2 zijn

Lodestone Myr Met 2 galvinisers en wat mana flink op te pompen trample creature. Kan je later doen dan bij de sphere want die moet tijdens attack opgepompt worden. Deze kan na declaren blockers nog gebeuren.

Myr Matrix
Myr Retriever
Myr Servitor

Mijn landbasis bestaat ook uit onderstaande want ik heb alleen kleurloos nodig. Als ik ze alledrie in beurt 3 heb liggen en de battlesphere speel heb ik al bijna gewonnen.

Urza's Mine
Urza's Power Plant
Urza's Tower


En nog een laatste kaart die ik te duur vindt om te kopen, maar wel je deck compleet maakt.
All Is Dust
Plaats reactie