Helemaal nieuw!

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

Welke zou ik dan vermeerderen en cutten? Want ben echt niet goed in dit soort zaken...
Afbeelding
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

Niemand?
Afbeelding
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door altx »

KillerRu schreef:Niemand?
Ik denk dat je daar ook een beetje zelf achter moet komen.

In eerste instantie is het aan jou om te bepalen welke kant je op wilt, wil je het deck rond de genoemde infinite p/t combo heen bouwen. Of wil je meer een traditioneel elfen-deck. Of iets ertussenin.

Op dit moment kunnen we wel een decklist geven van een Legacy elfen-deck waarmee je aardig wat potten kunt breken.

Maar ik neem aan dat je niet bent gaan magic'en om anderen decks voor jou te laten bouwen?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

altx schreef:
KillerRu schreef:Niemand?
Ik denk dat je daar ook een beetje zelf achter moet komen.

In eerste instantie is het aan jou om te bepalen welke kant je op wilt, wil je het deck rond de genoemde infinite p/t combo heen bouwen. Of wil je meer een traditioneel elfen-deck. Of iets ertussenin.

Op dit moment kunnen we wel een decklist geven van een Legacy elfen-deck waarmee je aardig wat potten kunt breken.

Maar ik neem aan dat je niet bent gaan magic'en om anderen decks voor jou te laten bouwen?
Dat is inderdaad waar... Het is inderdaad veel aan mezelf om een deck te maken. Mijn enige probleem momenteel is het budget...
Er zitten aardig wat "dure" kaarten bij... (Rond de 5€ per kaart)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door Dragonheart »

KillerRu schreef:Welke zou ik dan vermeerderen en cutten? Want ben echt niet goed in dit soort zaken...
Zoals Altx terecht opmerkt, sommige dingen kun je beter zelf ervaren. Ik zou voorstellen dat je het deck zoals het is eens uitprobeert. Je ziet dan hopelijk vanzelf wat goed werkt en wat niet. De beste manier om dat te leren is het doen. Het is niet zo dat we geen tips willen geven, maar laten we eerlijk wezen: de tips die we geven zijn theorie. Praktijk is meestal beter. Sorry, maar ik ben te lui (en heb te weinig tijd) om echt ieder deck dat ik hier zie daadwerkelijk in elkaar te zetten en dan uit te proberen wat beter zou werken.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

Dragonheart schreef:
KillerRu schreef:Welke zou ik dan vermeerderen en cutten? Want ben echt niet goed in dit soort zaken...
Zoals Altx terecht opmerkt, sommige dingen kun je beter zelf ervaren. Ik zou voorstellen dat je het deck zoals het is eens uitprobeert. Je ziet dan hopelijk vanzelf wat goed werkt en wat niet. De beste manier om dat te leren is het doen. Het is niet zo dat we geen tips willen geven, maar laten we eerlijk wezen: de tips die we geven zijn theorie. Praktijk is meestal beter. Sorry, maar ik ben te lui (en heb te weinig tijd) om echt ieder deck dat ik hier zie daadwerkelijk in elkaar te zetten en dan uit te proberen wat beter zou werken.
Volkomen gelijk, ik ga het inderdaad gewoon zelf wat samen stellen... En uitproberen... Als het niet lukt rebuilden tot je idd tevreden bent :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door Dragonheart »

Als je het hebt uitgeprobeerd, is het natuurlijk prima om te beschrijven wat beviel en wat niet. Problemen etc. kun je dan waarschijnlijk iets beter benoemen. Wie weet heeft er dan weer iemand nuttige inspiratie.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

vraagje:
Met Presence of Gond telt de ability ook als ik gewoon block of aanval met dat creature en hem dus ook tab?
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door pi »

Nee, dan probeer je namelijk 1x tappen te gebruiken om 2x voor iets te betalen. Dat kan nooit (ook niet in het echte leven). Je moet altijd kiezen waar je een creature voor tapt en nooit beide doen. Voor blocken hoef je overigens helemaal niet te tappen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KillerRu
Expert
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 3:05 pm

Re: Helemaal nieuw!

Bericht door KillerRu »

Heb wel één Nissa Revane besteld! Die mag gewoon niet ontbreken!
Afbeelding
Plaats reactie