Spelers amsterdam?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Azraël
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: za mar 26, 2011 2:06 pm

Spelers amsterdam?

Bericht door Azraël »

Hoi Allemaal,

Ik ben redelijk nieuw in t wereldje van Magic. Ik ken de regels en heb laatst wat kaarten overgekocht, nu mis ik nog een ding: mensen om het mee te spelen!
Dus ik vroeg me af of hier mensen uit amsterdam zijn? of dat iemand weet waar ik terecht kan in amsterdam om magic te spelen?
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Re: Spelers amsterdam?

Bericht door Pacifism »

volgens mij is er in cafe uilenstede in amstelveen elke vrijdagavond magic te spelen, maar ik weet niet of dit nog zo is, ik woon al bijna 2 jaar in rotterdam :P
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Spelers amsterdam?

Bericht door BSRuben »

Ik woon in Haarlem en bij het Spellenhuis (vlak naast het station) wordt iedere donderdagavond en vrijagmiddag gespeeld. Wat Magic betreft weet ik niet waar je in Amsterdam terecht kunt. Ik weet niet of er nog meer spelers (pi in ieder geval) uit de buurt komen maar dan kunnen we misschien een keer met z'n allen gaan spelen in Amsterdam.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Spelers amsterdam?

Bericht door ixo »

we zouden kunnen meeten op de Amsterdam Qualifier :p
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Spelers amsterdam?

Bericht door Replicator »

in uilensteden is er van in ieder geval elke zondag avond een draft (ben ik ook vaak)
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spelers amsterdam?

Bericht door pi »

Ik kom uit Amsterdam.

Je bent welkom om met ons mee te komen doen met EDH, of anders wil ik ook wle ene paar gewone potjes spelen. Ik kom uit Noord om wat precieser te zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie