B/U/W Mill "Your deck has no cards!"

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deverdelger
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 5:30 pm
Locatie: beilen

B/U/W Mill "Your deck has no cards!"

Bericht door Deverdelger »

Heey jongens :D
Dit is men eerste post hier geloof ik, en ik begin meteen met het posten van mijn deck :wink: . EDIT: Mmmhhh dit is zo te zien niet mijn eerste post... Dan is het echt heeeeeeel lang geleden dat ik hier op zat want ik was vergeten dat ik een account had :s :oops:

Nou voordat ik mijn deck post wil ik eerst uitleggen wat ik hiermee wil bereiken. Ten eerste gwn opscheppen en kijken wat jullie van men deck vinden :D . En ten tweede heb ik dit deck nu op een paar (dure) kaarten na die ik misschien wel wil bestellen maar ik wil eerst een zekerheid dat het werkt.

Dit zijn de veranderingen die ik heb gemaakt en waar ik dus zekerheid over wil: -4 Nemesis of Reason -3 Counter Spell voor +4 Twin Cast en +3 Glimpse the Unthinkable. Deze veranderingen omdat als ik Nemesis in de 5e beurt speelt hij instant gekild word door een destroy card, daarom heb ik ook wall of denial. En het idee is nu om in plaats van een Nemesis in beurt 5 te casten een Mind Funeral te Twin Cast-en wat ik echt heel vet zou vinden als dat werkt :D.

Nog wat verdere informatie: Ik speel alleen casual tegen vrienden, en speel tegen aggro decks, of decks met veel hoge monsters. Budget heb ik niet echt :p, als in maakt niet uit, ik weet dat de kaarten die ik wil en heb duur zijn. Ik heb ook al wat sidedeck voor de destroy kaarten, Consuming Vapors werkt bijv niet tegen saproling deck en 4x Ravenous Trap want een van mijn vrienden heeft zon leuke anti mill kaart gevonden die men deck compleet uitschakelt tenzij ik deze in mijn hand heb -.-... En wat mijn deck moet doen lijkt me overduidelijk :) MILLEN, en heb aardig wat tijd rek kaarten en destroy erzin zitten ^^

Creatures x8
Wall of Denial x4
Hedron Crab x4

Spells x28
Jace Beleren x3
Propaganda x4
Consuming vaporsx3
Glimpse the unthinkablex4
Mind Funeral x4
Damnation x1
Wash out x3
Twincast x4
Chastice x1
Day of Judgmentx1

Lands x24
Oboro, Palace in the Clouds x2
Sejiri Refuge x4
Glacial Fortress x4
Island x5
Swamp x9
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: B/U/W Mill "Your deck has no cards!"

Bericht door pi »

Ok, aangezien budget niet uit maakt, waarom speel je geen ancestral recall? Of, om het wat meer bescheiden te houden, underground seas?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Deverdelger
Advanced
Berichten: 15
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 5:30 pm
Locatie: beilen

Re: B/U/W Mill "Your deck has no cards!"

Bericht door Deverdelger »

pi schreef:Ok, aangezien budget niet uit maakt, waarom speel je geen ancestral recall? Of, om het wat meer bescheiden te houden, underground seas?
:x ... Lol ik dacht dat Glimpse the Unthinkable duur was :p. Er zijn nog wat landkaarten die ik erin wil hebben, zodat land niet tapped int veld komt maar die zijn ook iets van 7-10 euro per stuk en dat vind ik nogal zonde voor een simpele land kaart. Ancestral recall is wel nice, die kende ik nog niet, maar ook erg duur 8O.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: B/U/W Mill "Your deck has no cards!"

Bericht door pi »

Misschien kun je de standaard vragen in dit topic beantwoorden:
http://magicforums.nl/viewtopic.php?f=9&t=3192

Dat helpt erg bij het doen van suggesties voor je deck. Zie onder andere ook de budget vraag daar in.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie