Oudere kaarten te ruil

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Royal Nobody
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di jul 26, 2011 8:14 am
Locatie: Groningen

Oudere kaarten te ruil

Bericht door Royal Nobody »

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum en ik ben sinds kort weer bezig met Magic. Dit voornamelijk vanwege Duels of the Planeswalkers 2012. Hoe dan ook, ik wil ook weer beginnen met echte kaarten spelen en heb nog een boel kaarten die ik eventueel wil ruilen. Ik zal alleen de rares hier neerzetten, aangezien de rest waarschijnlijk niet heel interessant is. Het is lang geleden dat ik Magic gespeeld heb dus de kaarten zijn wel een aantal jaar oud de meeste uit de tijd van Urza's Legacy. Qua wants wil ik graag "angels" om een mooi deck te bouwen. Ook een planeswalker lijkt me wel gaaf om te hebben. Ik speel voornamelijk met een wit/blauw deck, dus dat zijn de kaarten die ik het liefst wil. Ik snap dat mijn wants niet heel erg duidelijk zijn, maar als er bij onderstaande kaarten wat voor je bij zit, kun je mij jouw have list geven om te kijken of we wat kunnen regelen.

Hier mijn lijst met rares (ongesorteerd)

Defense of the Heart
Defense of the Heart (foil)
Coffin Queen
False Prophet (foil)
Oath of Scholars
Monkey Cage
Equilibrium
Blessed Reversal
Donate
Quicksilver Amulet
Sigil of the new dawn (x2)
Sporogenesis
Saproling Infestation
Eladamri’s call
Phyrexian Tyranny
Parallax Inhibitor
Serying Glass
Fervent Charge
Hidden Stag
Doomsday Specter
Hidden Predators
Oracle’s attendant
Archivist
Serra’s Liturgy
Shrieking Mogg
Tectonic Break
Wild Research
Crawlspace (x2)
Memory Crystal
Kyran Archive
Scrapheap
Infernal Contract
Body Snatcher
Abyssal Hunter
Dark Hatchling
Thalakos Deceiver
Unmask
Abundance
Citanul Centaurs
Lotus Blossom
Abyssal Horror
Planeswalker's Scorn
Tranquil Grove
Plated Slagwurm
Colossus of Sardia
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oudere kaarten te ruil

Bericht door pi »

Ik zou beide defenses wel interessant vinden en zoek ook nog een amulet als die van urza's legacy is. Kun je wat zeggen over de staat van dei kaarten?

Mijn haves en wants vind je hier:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?p=123
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Royal Nobody
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: di jul 26, 2011 8:14 am
Locatie: Groningen

Re: Oudere kaarten te ruil

Bericht door Royal Nobody »

Ik heb even snel een foto'tje gemaakt met mijn webcam. Je kunt het niet heel goed zien, maar aan de randen zijn de kaarten een beetje beschadigd. Ze zijn wel alledrie van Urza's Legacy zoals je ziet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik heb even snel bij je haves-list gekeken en heb er snel een paar kaarten uitgezocht waar ik wellicht wel geïnteresseerd in ben. Het gaat mij voornamelijk om kaarten die ik eventueel kan gebruiken in mijn blauw/witte deck, hier te zien: http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?f=9&t=4458
Ook (un)commens die wellicht in dat deck passen wil ik wel hebben als je die te ruil hebt.

Ith, High Arcanist
Mammoth Umbra
Barren glory
Celestial Convergence
Chancellor of the Annex
Devine Presence
Butcher of malakir

Volgens mij zijn dit niet de duurste kaarten, maar dat zijn die van mij ook niet. Waar check jij de prijzen, zodat ik, als er een deal komt, zeker weet dat het een beetje eerlijk is voor beide partijen?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Oudere kaarten te ruil

Bericht door pi »

Zou je me misschien kunnen mailen? pi@magicforums.nl

Zou je dan ook wat duidelijkere foto's kunnen sturen? Graag tegen een egale, niet witte of zwarte achtergrond (daartegen vallen beschadigingen of de randen zelf weg), kun je dna ook de achterkanten op de foto zetten?

Ik heb een hele berg (un)commons over, maar ik vrees dat je dan toch echt zelf een beetje aan moet geven welke je zoekt.

Kwa prijzen, er is niet 1 beste methode. Ik kijk voornamelijk naar ebay prijzen, maar daar moet je nog steeds wel een beetje gezond verstand bij gebruiken. De amulet is bijvoorbeeld recentelijk herdrukt en de verwachting is dus dat die wel eens zou kunnen dalen. Hetgeen ook al een beetje te zien is, voorheen zat hij meestal een stukje boven de $3 en nu net boven de $2, maar de set wordt nog steeds geopend en er komen er dus nog meer bij.

De defenses zijn vooral voor mij om door te ruilen (een deal voor alleen de amulet zou ik een beetje zonde voor de verzendkosten vinden). Ik zou deze hierdoor iets lager schatten dan normaal. Aan de andere kant, ik weet niet wat je een dure kaart noemt, maar defense zou wel eens iets hoger kunnen zitten dan je gewend bent van vroeger. Gewone kopietjes gaan voor tegen de $7 op ebay (helaas zijn foils wat lastiger na te kijken, ongeveer prijs non-foil x2 is normaal, maar dit gaat niet altijd op).

In het kort, ik denk dat je best nog wat meer dingen uit zou kunnen zoeken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie