Goedkoopste online winkel

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Goedkoopste online winkel

Bericht door SIR Louis »

Hallo iedereen,

Enkele dagen geleden kwam ik toevallig jullie forum tegen. Vervolgens heb ik enkele dagen de tijd genomen om het forum wat door te lezen en nu vond ik het ook wel eens tijd om ook eens wat nuttigs te zeggen. Ik weet dat er reeds een topic open is waar men winkels vergelijkt, maar daar spelen vooral andere factoren mee.

Ik ben nog niet zo lang geleden geëintroduceert via magic. Dat kwam door dit artikel: Gratis Magic: The Gathering kaarten Ik heb dan meteen ook een deck afgehaald. In de winkel (The black border) legde men mij het spel uit. Thuis heb ik dan ook meteen enkele potjes gespeeld, en kwam tot de constatie dat ik het een heel leuk spel vond.

Dus besloot ik bij me zelf om mijn deck wat uit te breiden zodat ik wat meer variatie krijg. Nu ben ik dus op zoek naar een goedkope manier om mijn collectie uit te breiden. Ik heb begrepen dat dit normaal gezien wordt gedaan aan de hand van boosterpacks. Dus ben ik op zoek naar de goedkoopste webwinkel (liefst in België maar Nederland mag ook) waar ik boosterpacks kan aanschaffen of waar ik goedkoop aan andere kaarten kan komen. Of als je een andere manier kent om je collectie op een goedkope manier uit te breiden is dat ook goed.

Ik weet niet of mijn vraag duidelijk is gesteld en of dit topic op de juiste plaatst staat? Ik hoop dat je mijn beginnersfoutjes vergeeft.

Alvast bedankt
Louis
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door pi »

Hoi Louis,

De beste deals zijn vaak de verzamelingen vam stoppende spelers. Anders los kopen wat je nodig hebt. Boosters zijn niet heel efficient. Alleen boxen zijn redelijke deals, 36 pakjes voor zo'n 85.

Er is niet 1 winkel echt goedkoopst, rondkijken is vaak een goed idee.

Mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door SIR Louis »

Ik begijp je wel, maar er moet toch een winkel zijn die de goedkoopste boosterbox heeft?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door pi »

Jawel, maar de variatie daartussen tel je in enkele euros. Ik haal zelf mijn boxen op hier in Amsterdam omdat dat me de verzendkosten bespaart (ik reis gratis met het openbaar vervoer). Dat is voor mij het goedkoopst. Als je een Amerikaanse winkel zo ver krijgt naar Europa te leveren kun je lagere prijzen vinden, maar Wizards of the Coast staat dat officieel niet toe.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door SIR Louis »

Ik ben niet echt op zoek naar een Amerikaanse webshop en een winkel hier in de buurt is ook niet echt een optie aangezien ik minderjarig ben en de dichtsbijzijnde spellwinkel 20km hiervandaan ligt. Dus ben ik op zoek naar een onlineshop in Nederland/België waar ik goedkope boosterboxen kan kopen.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door ixo »

de enigste die online leveren, die ik ken en goede service en prijzen hanteren zijn onder meer magicunited.nl en boosterz.nl
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door Lolloler »

Helaas heb ik mijn prijzen wel iets omhoog moeten doen de laatste tijd, maar boosterboxen zijn bij mij 86,50 en in de pre-order 84,99. :)
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door Valentijn »

ixo schreef:de enigste die online leveren, die ik ken en goede service en prijzen hanteren zijn onder meer magicunited.nl en boosterz.nl
Toch zijn de prijzen van Magic United niet meer per definitie de laagste.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door pi »

Er zijn inderdaad een stuk meer prijsvechters nu. Ik zou eens een nieuw shopreview artikel moeten schrijven. Ik zit daar ook wel over te denken, maar dat is flink wat werk door de wildgroei aan shops. Ik ken er denk ik een stuk of 15 in NL en vind er nog regelmatig meer.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door Valentijn »

pi schreef:Er zijn inderdaad een stuk meer prijsvechters nu. Ik zou eens een nieuw shopreview artikel moeten schrijven. Ik zit daar ook wel over te denken, maar dat is flink wat werk door de wildgroei aan shops. Ik ken er denk ik een stuk of 15 in NL en vind er nog regelmatig meer.
In de afgelopen maanden heb ik bijna even veel shops zien komen als gaan (of dat ze geen nieuwe series toevoegen en dus totaal niet actief zijn)... Ik kijk wel uit naar jouw nieuwe shopreview artikel :).
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door pi »

Hoewel ze in sommige gevallen niet meer toevoegen is het een tijd geleden dat ik er echt een heb zien gaan waar ik regelmatig van kocht. Jullie zijn natuurlijk ook nog erg nieuw, loopt het een beetje? Ik zoek meestal voornamelijk oudere kaarten, dus ben nog niet bij jullie uitgekomen voor een bestelling.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door skystormer »

Er zijn er ook nog genoeg die via andere wegen werken, denk aan Marktplaats.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door ixo »

ik blijf meestal bij MagicUnited omdat ik de jongens daar gewoon aardig vindt en hun voor mij perfecte service leveren, vindt ik belangrijker dan de prijs. daarom was het ook vanuit mij geredeneerd een goede prijs :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: Goedkoopste online winkel

Bericht door Valentijn »

pi schreef:Hoewel ze in sommige gevallen niet meer toevoegen is het een tijd geleden dat ik er echt een heb zien gaan waar ik regelmatig van kocht. Jullie zijn natuurlijk ook nog erg nieuw, loopt het een beetje? Ik zoek meestal voornamelijk oudere kaarten, dus ben nog niet bij jullie uitgekomen voor een bestelling.
Het loopt erg goed. Het concept om de prijs te vergelijken met concurrenten spreekt bezoekers erg aan. Daarnaast geven we dikwijls extra's mee en zorgen we ervoor dat de bestelling op de dag van betaling de deur uit gaat. We zijn bezig onze voorraad van oudere kaarten aan het uitbreiden en het zal spoedig online zijn. We zullen op de korte termijn zeker niet stoppen ;), in tegendeel - we werken al geruime tijd aan zeer bruikbare (en bovendien unieke) functies voor de competitieve Magic gemeenschap in Nederland.
Plaats reactie