Gratis booster packs

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Gratis booster packs

Bericht door SIR Louis »

Uitraad kan je geen gratis booster packs krijgen. Maar je kan wel online een beetje geld verdienen waarmee je je Magic: The Gathering verslaving :wink: financiert. Ik doe dat met Xead.

Wat is Xead ?

Xead is een website waarbij gebruikers betaald krijgen voor het schrijven van artikelen. Bij Xead ben je vrij om te schrijven over elk onderwerp en wij zorgen voor de bezoekers en de uitbetalingen.
Het is een leuke en eenvoudige manier om iets in de spotlight te zetten, je interesses te delen en geld te verdienen !


Hoe verdien ik geld?
Naast de artikelen die je schrijft worden advertenties getoond. De inkomsten uit deze advertenties worden met jou gedeeld. Je ontvangt minimaal 50% van de inkomsten en maximaal 100%. De inkomsten ontvang je in de vorm van punten en kun je laten uitbetalen wanneer je minimaal 100 punten hebt (wat gelijk staat aan €10,-).

Aanmelden kan via deze link: http://www.xead.nl

Ikzelf ben al 7 keer uitbetaald (in totaal ongeveer €90). En het leuke is je inkomen blijft stijgen want de artikels die je eerder al hebt geschreven blijven geld opbrengen. Dus zoals je kan zien zou ik met dat geld zo'n 36 boosterpacks of 1 boosterbox en nog enkele packs kunnen kopen Hou er wel rekening mee dat ik die €90 in 1 à 2 maand verdiend had. Dus zou ik nu elke maand 18 "gratis" boosterpacks kunnen kopen.

De moderatoren van Xead zijn ook heel open en transparant. Ook alles wordt duidelijk uitgelegd en ze behandelen jouw gebruikersgegevens met respect. Ookal ben je misschien niet zo grote schrijver. Toch raad ik je aan om je aan te melden en minstens 1 artikel te schrijven. Met een beetje geluk brengt dat artikel wel heel wat geld op + Wanneer je je aanmeld en je schrijft 1 artikel krijg je gratis en voor niks €1. Er zijn mensen op Xead die met 1 artikel al meer dan €100 hebben verdiend

Heb je geen inspiratie voor een artikel? Schrijf dan toch gewoon iets over Magic: The Gathering. Baat het niet dan schaadt het niet: dus je hebt geen enkel excuus om dit niet te doen.

Hier heb je een voorbeeld van een artikel zodat je weet wat een goed artikel ongeveer allemaal moet bevatten: Gratis Magic: The Gahtering deck

Hier het bewijs dat ik al redelijk wat geld heb verdiend, dit geld werd ook effectief op mijn rekening geplaatst. behalve de laatste keer dit geld moet nog overgemaakt worden, als dat gebeurd is heb ik in ongeveer 1 maand tijd €90 verdiend. En dat blijft elke maand zo zonder dat ik er ook nog maar 1 iets voor hoef te doen!

Afbeelding
Deze foto is al niet zo recent meer dat kan je zien aan de datums.

Hier zie je dat het echt niet moeilijk is om in 15 dagen tijd €40 te verdienen zonder moeite

Als je nog vragen zou hebben kan je de baas van Xead altijd eens mailen met je vragen omtrend Xead. Dat doe je op dit e-mailadres: tim@xead.nl
De echte naam van de baas van Xead is: Tim Scheurwater

Ik hoop dat je het eens probeert, want het is echt de moeite waard!
aanmelden kan via deze link: http://www.xead.nl
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gratis booster packs

Bericht door pi »

Dit is heel erg op de grens van SPAM. Je krijgt geld als we de links volgen. Waarom denk je dat dit hier thuis hoort? Ik vind dit soort posts geen goed idee.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Re: Gratis booster packs

Bericht door SIR Louis »

Nee, nee zo werkt xead niet. Eerst moet je een artikel schrijven, bijvoorbeeld over Magic: The Gathering, dan worden advertenties naast jouw artikels geplaatst die er mee te maken hebben, bijvoorbeeld van een online Magic: The Gathering winkel. Wanneer mensen dan op die advertentie klikken, krijg jij geld. Dit varieert meestal tussen 30 en 50 cent.

Nu denk je misschien dat het om zo'n ordinare site gaat waar je e-mails of reclame moet bekijken om geld te verdienen, nee dat is het niet. Je moet namelijk nooit naar reclame kijken en je krijgt nooit mails van xead.

Wat maakt xead dan zo goed. Wel, Xead is namelijk een passief inkomen. Eens je de artikels hebt geschreven hoef je helemaal niets meer te doen, de mensen blijven jouw artikels lezen en blijven op de advertenties klikken en jij blijft geld verdienen zonder dat jij ook maar enige moeite hoeft te doen.

Mijn best gelezen artikel is: Hoe maak je een kruiswoordraadsel Dit artikel is al zo'n 950 keer gelezen en heeft me dan ook al redelijk wat geld opgeleverd.

Waarom ik dit hier plaatste, wel, ik heb ondervonden dat Magic: The Gathering een nogal dure hobby is, en dat iedereen wel een extraatje kan gebruiken. Zelf ben ik minderjarig (15 jaar) en mag van mijn ouders dus ook maar heel weinig geld spenderen aan hobbies (Magic: The Gathering). Ik dacht dat dat bij andere mensen misschien ook wel het geval zou zijn, dus wou ik dit jullie even laten weten. Ik geef toe, het komt misschien wel een beetje spammerig over, en als je vind dat dit niet kan, moet je dit topic maar verwijderen, no offence, maar het was zeker niet bedoeld als spam.

P.S. Ik heb ook een groot aantal links uit de eerst post verwijderd.

Louis
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gratis booster packs

Bericht door pi »

Het gaat me dus om dat de post zelf me te veel spammerig is. Je zegt zelf hierboven dat de advertenties bij je artikelen je geld opleveren als er op geklikt wordt. Je had ook kunnen kiezen om naar 1 van je artikelen te linken als voorbeeld, maar je plaatst een enorme lijst. Iets wat bv je ook zal helpen met je zoekresultaten in search engines zoals google want sites waar meer naar gelinkt wordt komen hoger te staan. Het helpt ook niet dat al je posts tot nu toe gaan over hoe je zo goedkoop mogelijk magic kunt spelen, je lijkt ons te zien als een manier om voor jou geld te besparen.

Sterker er zit een inconsistentie in je verhaal, in je ene post zeg je dat je magic bent gaan spelen door het lezen van een xaed artikel en hier heb je links naar andere artikelen. Als ik nu zo slim ben om zowel een van je eigen artikelen te openen en het artikel waarvan je zegt dat het je interesse gewekt heeft in magic zie ik dat beide door dezelfde xaed gebruiker zijn geschreven!
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Gratis booster packs

Bericht door ixo »

ook dat klopt, die zelfde inconsistentie kom ik ook tegen..
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: Gratis booster packs

Bericht door Valentijn »

En dat terwijl jouw bordspellen recensies best leuk zijn!

Je zou misschien dit onderwerp aan kunnen passen naar een "Genoeg van Magic? Leuke bordspellen!" onderwerp met links naar jouw recensies?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gratis booster packs

Bericht door pi »

Ik ben meer voorstander van de SPAM gewoon weghalen, maar wilde de poster eerst een kans geven toelichting te geven voor ik dat doe. Als reactie uitblijft gebeurt dat in ieder geval met een paar dagen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
SIR Louis
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: vr aug 26, 2011 7:05 pm

Re: Gratis booster packs

Bericht door SIR Louis »

Wel, waarom ik de opsomming van artikels gaf, is en dat maken heel wat schrijvers mee, als je gebrek hebt aan inspiratie kan je eventueel ook ideeën putten uit deze artikels, maar ik begrijp uw standpunt wel en zal daarom maar 1 artikel als voorbeeld plaatsen.

Dat van die inconsistentie heb je wel gelijk, ik kwam het (het gratis magic deck) niet te weten door dat artikel (dat ik trouwens zelf geschreven heb) maar door een fourm namelijk: bordspelmania.eu. Ik heb dan ook een gratis deck weest gaan afhalen en heb mijn ervaring neergepent in een artikel, omdat ik dacht dat eventueel ook andere mensen hierin geëinteresseerd zouden zijn.
Plaats reactie