kwaliteit kaarten

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

kwaliteit kaarten

Bericht door Maccius »

Volgens mij heb ik een keer een link op dit forum gezien naar voorbeelden van kaarten, waarop je kan zien wat mint, near mint, played, enz inhoud.

Kan iemand mij een link geven zodat ik kan beoordelen wat mijn kaarten zijn.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: kwaliteit kaarten

Bericht door ixo »

ik geloof dat Pi een link heeft naar 1 van die sites
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: kwaliteit kaarten

Bericht door pi »

Er zijn er vele, ik hou gewoonlijk deze aan:
http://www.blackborder.com/cgi-bin/cust ... dition.cgi

Dit met de kanttekening dat ik de tekst aan hou en niet de plaatjes en zelf heb ik de neiging plussen en minnen te gebruiken aangezien er wel wat ruimte zit tussen sommige van de gradings. Het punt met de plaatjes is namelijk dat als de kaart er net anders uit ziet, heel veel mensen hun kaarten (veel) te hoog schatten onder het motto "Het lijkt er toch op?". Ik volg gewoon de tekst en als ik iets zie wat beschreven is onder een lagere schaal dan gaat hij de lagere schaal in ongeacht rest van de kaart of leeftijd, geen uitzonderingen (hooguit geef ik aan dat een kaart bv EX is vanwege een bepaalde beschadiging en verder NM).

Ik heb er wel eens over gedacht om in een artikel eens in het Nederlands de grade schaal te beschrijven omdat zoveel mensen moeite blijken te hebben met graden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: kwaliteit kaarten

Bericht door Maccius »

Thanks 3,1415926535897932384626433832795
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: kwaliteit kaarten

Bericht door Jibz »

I see what you did there
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie