Beacon

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Beacon

Bericht door Jibz »

810.9a If a cost or effect needs to know the value of an individual player's life total, that cost or effect uses the team's life total instead.

Sinds wanneer is dit veranderd? Het was toch eerst dat je het levenstotaal door 2 deelde, dat verdubbelde en dan de andere helft er weer bij optelde?

Dat zou echt een enorm gay verandering zijn -.-
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Beacon

Bericht door ixo »

ik vindt dit eigenlijk meer dan logisch, je hebt immer 1 team niet elk individueel
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Beacon

Bericht door Jibz »

Toch, als je een kaart speelt die zegt "target player sacrifices all creatures he controls" werkt het ook maar op eentje. Waarom is de ene target player anders dan de andere target player?

overigens kun je uit bovenstaande opmaken dat ik tegen de beacon speel en niet ermee :P
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Beacon

Bericht door ixo »

target speler kan nog steeds, maar zijn levens totaal is het teams levens totaal. ik zie de onduidelijkheid niet :P

arme jibz, je moet gewoon False Cure spelen :P al werkt die niet tegen beacon ben ik bang.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Beacon

Bericht door Jibz »

Dat is dus de vraag... Dan kun je namelijk zeg maar 2v2 gaan spelen puur zodat je daardoor een half keer meer levens gaint...

False cure werkt er wel tegen, levens verdubbelen gaat ook met lifegain. Wel leuk kaartje.
Een Everlasting Torment hebben liggen is ook wel leuk maar die false cure is echt naar xD ga ik misschien wel gewoon een keer aanschaffen om zijn gezicht te zien.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
EduartBoudewijn
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: za nov 12, 2011 6:26 pm
Locatie: Leiden

Re: Beacon

Bericht door EduartBoudewijn »

Hehe, k wil niet veel zeggen, maar ik had gelijk Jibz :D
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Beacon

Bericht door ixo »

maar beacon is alleen maar uitstel :P en ja false cure is heel gemeen :P zit in mijn EDH sideboard: P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Beacon

Bericht door Jibz »

@Eduart: Definieer gelijk? Ik had gelijk dat die regel bestond (<-- verleden tijd). Jij hebt nooit gezegd dat hij veranderd was, dus jij had maar deels gelijk.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie