Bitter Ordeal

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bitter Ordeal

Bericht door ixo »

Bitter Ordeal

zat te denken aan een deck in Modern met deze kaart, stel je zorgt dat er een bende tokens gewoon weg kapot gaan, hoe maakt niet uit.

en dan deze kaart speelt en je tegenstanders deck exiled.

is dat doable? klinkt best leuk eigenlijk :)

enige suggesties wat of hoe zo'n deck eruit ziet?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Bitter Ordeal

Bericht door pi »

Het lijkt me in ieder geval dat je geen combo beschreven hebt, dus dit is het verkeerde forum.

Het lijkt mij doable, de vraag is, als je dan toch 40-50 tokens hebt, waarom heb je de Ordeal nodig om te winnen? Ik zie de kaart meer als oplossing voor wanneer je tegenover ene combo deck zit en je een paar kaarten speelt gevolgd door deze en dan een deel van zijn combo helemaal uit zijn deck haalt. Ik heb dit helaas eens precies zo tegen me zien gaan. De tegenstander kon mijn deck niet eens, maar omdat ik een wild growth speelde nam hij aan dat het deck een combo deck moest zijn (zijn redenatie was dat pi normaal betere kaarten speelt en dat er dus een aparte reden moest zijn voor de kaart, ook omdat het een beta was, en dit rook voor hem naar combo, hij had gelijk, cloudstone curio, de growth is 1 van 3 enchantments die je hun eigen mana terug kunnen geven (exploration en treachery zijn de andere 2, beide zaten ook in het deck)).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie