eindhoven

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ornithopters zeg je? :D Die ken ik wel ja, da's Gilles geweest, van cardexchange, ik kreeg er ook altijd veel spul, die heeft goeie prijzen en is heel redelijk om mee te ruilen (had er oa mijn alpha ancestral recall en unlimited mox ruby vandaan). Ik ben alleen wel bang dat zijn site een stukje duurder is omdat het dan via de winkel gaat, en dan wil de belasting ook wat.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

pi schreef:Oy,

ornithopters zeg je? :D Die ken ik wel ja, da's Gilles geweest, van cardexchange, ik kreeg er ook altijd veel spul, die heeft goeie prijzen en is heel redelijk om mee te ruilen (had er oa mijn alpha ancestral recall en unlimited mox ruby vandaan). Ik ben alleen wel bang dat zijn site een stukje duurder is omdat het dan via de winkel gaat, en dan wil de belasting ook wat.

mazzel

pi
jah, k d8 het wel.. t waren btw 2 stands :wink:
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, wat wil je met al die ornithopters, dan heb je wel 2 stands nodig :D

Geloof me, 1000 ornithopters zeg je? Da's de stand van cardexchange.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Maar die hadden in het begin (andere kant dus) ook al een Stand. Daar waren de kaarten ietsie duurder en kreeg ik ook een zo'n kaartje (waar naam van winkel enz. opstaat) van CardExchange. Hmm, had ik toch meer moeten kopen. :) Stomme belasting! :evil:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

was dat niet blue moon oid??


k heb als het goed is nog ergens een kaartje van hun.... je bedoeld die stand bet de friese vrag?
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Xanatos schreef:was dat niet blue moon oid??


k heb als het goed is nog ergens een kaartje van hun.... je bedoeld die stand bet de friese vrag?
Ik heb op 4 plaatsen kaarten gekocht:
1. Nedermagic
2. Cardvalley (kreeg ik een kaartje van dus moet wel Cardvalley zijn, dit was volgens mij de stand met de Friese vlag, ze kwamen namelijk uit Leeuwarden.)
3. CardExchange (kreeg ik een kaartje van dus moet wel CardExchange zijn.)
4. Die winkel met al die Ornithopters. Volgens Pi dus Gilles van Cardexchange. Maar hadden die dan 2 stands?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het cardexchange was met de ornithopters, ik ben er zelf niet geweest, maar, ik weet wel dat gilles er wel zo veel heeft en ze ophangt in zijn stand gewoonlijk.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

pi schreef:Oy,

ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het cardexchange was met de ornithopters, ik ben er zelf niet geweest, maar, ik weet wel dat gilles er wel zo veel heeft en ze ophangt in zijn stand gewoonlijk.

mazzel

pi
Zal dan wel Gilles zijn geweest. Zullen niet zo heel veel mensen zijn die zoveel Onrithopters hebben.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie