eindhoven

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Gaat niemand anders meedoen aant 1000 euro tournooi?
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

neej, k ga meer voor de lol

welk deck speel je fatass?
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Xanatos schreef:welke decks heb je dan?

dan kan ik je daar nog een beetje aan herkennen, en verdere punten (haar etc.)


ik speel met:
Stompy
Mist
WG phantom
RU fun

allemaal een beetje fun decks, maar goed! (k heb 5 cm donkerblond haar vol met gel ;))
Ik neem mijn White Weenie deck mee en mijn (bijna af zijnde) Stasis deck. Loop rond met een zwarte schoudertas, haar naar voren gekamt en dan een of ander raar kuifje ( :lol: ) en verder natuurlijk een ontzettend knap gezicht en een slimme uitstraling. :D. Ik ga trouwens ook niet meedoen aan het 1000 euro toernooi, kost 40 euro en ik verlies toch aangezien er vast mensen komen die tig jaar langer spelen dan ik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

tas! ook handig, ik heb een eastpack tas (donker) met allemaal buttons als: "ik heb thuis een frituurpan", "ik weet een leuker feest" etc :D

edit: handig met 1 G ;)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Tis sealed dusss
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Xanatos schreef:tas! ook handig, ik heb een eastpack tas (donker) met allemaal buttons als: "ik heb thuis een frituurpan", "ik weet een leuker feest" etc :D

edit: handig met 1 G ;)
:lol: :lol: :lol:
KingFatass schreef:Hmm, dan ga ik mss wel meedoen. Hoewel ik 39,50 nog steeds een hoop geld vind :evil: . Zal er eens diep over na gaan denken. :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

k wee nie of k ga mn pa is werke dus de auto is weg misschien dat k wat kan regelen.

:( :( :(
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Sliver schreef:k wee nie of k ga mn pa is werke dus de auto is weg misschien dat k wat kan regelen.

:( :( :(
Je kunt toch ook met de trein komen? Ik ben trouwens ook nog te herkennen aan een witte broek en witte schoenen van New York Yankees. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

Yodaboy schreef:Je kunt toch ook met de trein komen? Ik ben trouwens ook nog te herkennen aan een witte broek en witte schoenen van New York Yankees. :)
Dat gaat me meer als €20.- kosten en dat vind ik zonde van het geld.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Is benzine dan wel gratis ofzo???
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Als je vader het betaalt wel ja.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

en mensen, hoe was het?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

pi schreef:Oy,

en mensen, hoe was het?

mazzel

pi
Ik kwam binnen en het viel eigenlijk op het eerste gezicht vies tegen. Ben toen toch maar nog ff doorgelopen omdat ik met iemand mee was. Maar na 10 min. zei hij tegen mij: 'Zullen we weer naar huis gaan?" hij vond er dus ook niet veel aan. We zijn toen toch nog ff gebleven en hebben een paar potjes gemagicd. Enfin, 3 kwartier verder, nog maar eens een rondje lopen. Hij ontdekte de toernooiruimte en begon daar meteen allerlei mappen van iedereen door te kijken en ruilde van alles en nog wat. Ik had niet echt geode ruilkaarten bij me en ben dus nog een rond gaan neuzen bij de stands. Zag toen na een paar minuten kijken een Masticore liggen voor 10 euro! Ik dus snel terug om me geld te halen (was zo stom het te vergeten), maar toen ik terugkwam was ie weg. (argh :evil: !). Kon nog wel een Morphling kopen voor 22,50 maar was zo pissig dat ik daar geen zin meer in had (was naderhand gezien natuurlijk ook stom, maar goed). Toen nog een paar andere stands rondgestruind en heb toen o.a. een Howling Mine, Zuran Orb en Regrowth gekocht. 6 uur weer naar huis gegaan, was van plan om tot 8 uur te blijven, maar dat zat er echt niet in....

En hoe vonden jullie het? (Ik heb je trouwes niet gezien Xantanos... :( )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

hehe
bij mij was het ook ffies zoeken naar de koop/verkoopruime.. maar goed.. ik heb verder ook nog andere spellen gespeeld was leuk

verder heb ik nog een tijd rondgelopen met IHESM, Bal0n en meer van de NM chat.. ow jah, als je binnenkwam in de toernooiruimte zat tom v.d. loch (weet naam niet meer, nederlans kampioen iig) te spelen, met de complete p9 :D was volgens mij keeper

verder heb ik nog want kaartjes gekocht (sol ring, mana vold, necropotence ed) en een tekening van Jos Weymer gekocht!

mooooooooooi!! :D :D :D


anyway, k heb niemand gezien :( misschien een andere keer weer


(btw, ik was er bij toen IHSEM "eventjes" 2 moxen kocht, ja, volgens hem was dat eventjes ) :?


edit: Afbeelding
site: http://www.comprocom.com/jos.htm
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Hey, nog ff over het spellenspektakel. Er stond helemaal achteraan (bij de trap) een stand. Daar waren uncommons te koop voor maar 0,10 cent en rares al vanaf 0,50 (en dan niet alleen waardeloze). Tegen de achterkant hingen allemaal Ornithopters (ik denk wel een stuk of 1000). Weet iemand mss hoe deze winkel heet en waar ik die kan vinden? Heb nu namelijk spijt dat ik niet meer heb gekocht :P .
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie