Moenen En mauriken in Nijmegen is slechte Tournooienzaak!

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
bablavla

Moenen En mauriken in Nijmegen is slechte Tournooienzaak!

Bericht door bablavla »

De Zaak Moenen en Mauriken is een zaak die ook tournooien organiseren! ik zou je adviseren daar niet heen te gaan want nieuwe leden worden daar meestal als reserve aan gekruist (dus mag gewoon niet meedoen) ik wou 2x meedoen 1ste keer hebben ze me weggestuurd dat het vol was ik had 2 week van te voren in geschreven en was 14e en kwam daar en zeiden ze dat het vol was! Kom je ook uit groningen naar nijmegen om tournooi te spelen sturen ze je weg! 2e keer was helemaal absurt ik had me toen als 5e ingeschreven en ik vragen wat de type was om mee te spelen op dat tournooi! het was Typ2 Met Judgment zeiden ze! duz ik Jezus nu al Judgment ik d8 mega daar ga ik ff heen ja want hallo een judgment tournooi voor 1 juli aan dat zou mega zijn! dus ik weer van groningen helemaal daarheen ik kom daar decklist klaar mooi aan het spelen! tegenspeler zo van Hey Judgment nee dat mag niet ik zou dat ff melden! dus hij melden zei eerst zeggen dat het wel mag ja! maar ja zei toch maar kijken op het net ja judgment mag niet meedoen hebben ze mij weggestuurd! ik was helemaal over de rooie want was al de 2e keer dat ze me hebben laten staan en de 2e keer hebben ze me gewoon voorgelogen! En ik wou het hier ff melden! als jullie willen mogen jullie mij helpen met nu die zaak zwart te maken! want zeg nou zelf voor zo'n zaak heb je toch geen 1 goed woord meer voor over!
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

Ik snap inderdaad dat je je nu flink genaaid voelt!! :evil:
marshall
Master
Berichten: 165
Lid geworden op: di apr 09, 2002 2:35 pm
Locatie: Venlo

Bericht door marshall »

hebben ze geen site? of een e-mail :twisted: :twisted: :twisted:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

een adres :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Ik weet wat wanneer een toernooi is allemaal met t-shirts van andere magic shops daar, ff winnen en dan heel hard roep ......Rulez :lol:
Gebruikersavatar
Sab!
Administrator
Berichten: 684
Lid geworden op: zo mar 10, 2002 3:08 pm
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Bericht door Sab! »

gaat te ver off-topic, slotje!
Gesloten