interess in boosterdraft uilenstede? (amsterdam)

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Interesse?

Ja
4
100%
 
Totaal aantal stemmen: 4

pietje puk

Bericht door pietje puk »

Oy,

ik zelf ken Gilles beter, maar dat geeft verder niet, ik tref hem altijd laatste zondag van de maand in Concordia in Purmerend.

Ik weet nooit waar de twee klaveren is en ken ook verder geen mensen die daar spelen, ik ben er wel ooit heel lang geleden geweest, maar ja.

Ik ben niet echt bekend op Uilenstede en ging er eigenlijk vanuit dat zoiets al geregeld was. Die mensen die ik weet zie ik alleen wanneer ik op de VU ben, over 2 weken beginnen de collges weer zo'n beetje, dan weet ik meer. Ook zou ik waarschijnlijk weer een beetje gaan voetballen en zou het kunnen dat mijn trainingen samenvallen met de draft, hetgeen natuurlijk heel vervelend en onhandig is. Meel me anders, da's misschein makkelijker.

mazzel

pi
deDuke

Bericht door deDuke »

Ik heb een tijdje terug een sealed toernooitje op de VU geregeld, toen ben ik gewoon naar een winkel gegaan en heb toen die boosters veel goedkopen kunnen krijgen, maar dat was voor 1 maal en er stond een soort van sponsering tegenover. Ik ben toen langs verschillende winkels geweest maar Odwin van Com-X aan de rozengracht had ons toen geholpen aan goedkope boosters. Ikzelf zou af en toe best mee willen doen, maar niet elke week, dat is een beetje erg duur voor mij.
Is er trouwens iemand die op Uilenstede een plek heeft voor 8 man, ik ken die kamers daar, en volgens mij gaat dat nooit passen zonder op elkaars schoot te gaan zitten
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

daar zit wel wat in geloof ik, zou het misschien niet mogelijk zijn om af en toe een draft op de VU te doen? Dan hebben we denk ik ook meteen er een aantal mensen bij die mee willen doen. En dan is het ook beter te doen dat er mensen zijn die maar af en toe mee doen.

mazzel

pi

p.s. met dat sealed tournooitje heb ik toen ook mee gedaan, ik kan deDuke wel bereiken.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Chain
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jul 10, 2002 9:47 pm
Contacteer:

Bericht door Chain »

De griffioen verhuurt zaaltjes voor zo'n 25 tot 30 man voor 30 euro(overdag) of 45 euro('s avonds). Kijk maar ff op http://www.vu.nl/griffioen....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

:D he, jongens goed nieuws kan boosterboxen regelen voor 90 eurotjes,
er is nog to od en jd
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik neem aan dat is slaat op het draftje dat wij doen in amsterdam?(als leden van Naaitsabes)

en dus niet voor (of ook) de studentendraft (om het maar iets te noemen)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Merlin
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 16, 2002 7:57 pm
Locatie: Eindhoven

boosterdraft voor minder

Bericht door Merlin »

Vraag:

Als ik boosterboxen kan regelen voor E 90 (judgment, odyssey en torment) is dat interessant voor jullie boosterdraft ?

jjohn_chow@hotmail.com
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

het lijkt me handiger als je boxen wilt verkopen een newtropic te starten of het zeggen bij "spelen again"

't gaat anders een beetje off tropic
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Plaats reactie