interess in boosterdraft uilenstede? (amsterdam)

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Interesse?

Ja
4
100%
 
Totaal aantal stemmen: 4

genius
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 09, 2002 8:16 pm

Bericht door genius »

het heeft even geduurd, want het is nogal druk geweest...
maar de plannen zijn er nog steeds. We zijn nog op zoek naar een manier op goedkoop aan boosters te komen.

Het is de bedoeling dat het ongeveer 12/13 euro moet kosten, waarvoor je dan dus 3 boosters krijgt en er 1 booster in 'de pot' gaat....

Ik hoop binnenkort wat dingen te kunnen afspreken, en dan hoop ik dat men nog geinteresseerd is :)
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

pi heeft wel contactjes :D
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Helaas heb ik een @han.ica.nl email dus dat betekent dat ik in Arnhem op school zit.

Pi kent wel wat gasten van Cardexchange dus daar kun je wat goedkopere boosters regelen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

voor het tournooitje dat we met deze site georganiseerd hadden kon ik voor 100 euro een odyssey box regelen, de nieuwste set is duurder als we daar mee willen spelen. Voor dat tournooitje heb ik toen maar niet de reiskosten doorberekend, maar de box(en) moet(en) dan wel opgehaald worden in Zaandam en ik ga daar niet steeds voor dokken, dus dat zal bij de prijs komen.

verder moet je me maar op de hoogte houden, ik zit zelf op de VU (net als Chain, en baelin die laatst een gastoptreden maakte) en weet daar nog wel wat mensen die magic spelen en waarschijnlijk best af en toe aan een draft mee willen doen.

mazzel

pi

p.s men is trouwens wel erg onder de indruk van mijn contacten zeg... ;)
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

heeft hier dan niemand een ouder/vriend/kennins met een winkel?
als je een winkel hebt kun je je in laten schrijven bij wizards, zo kan je boosterboxen kopen voor de inkoopprijs (E. 50,-)
dat scheelt zo'n 60,70 ero, das toch een hoop geld
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

maar er komt ook shipping bij dat ongeveer 10 euro zal zijn, maar omdat hun het in een grote vooraad kopen is het voor hun niks maar 100 is een redelijk prijs ( ik kom niet ,woon dicht bij utrecht :lol: ga dara wel draften).
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik denk niet dat ze ze in grote hoeveelheden kopen, je hebt ook winkels die alleen losse booster kopen en om nou bij elke nieuwe set 10 boxen te kopen denk ik dat ze ze niet echt zouden verkopen
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

ja :lol:
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

als we bij een volgende draft 1 a 2 euro meer betalen dan zijn de verzendkosten ook gedekt, toch pi?

das wel een oplossing misschien
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

dan heb je 12x2=24 ero
alleen als we met minder man zijn zouden we hoogstwaarscheinlijk meer moeten betalen.
het moet vanavond(of wat later) wel duidelijk worden wie er nou allemaal mee gaat
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

wanneer is het?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

beslissen we vanavond in de chatbox
t begint om 8u
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
pietje puk

Bericht door pietje puk »

Oy,

mensen, dat is een heel ander onderwerp!

hou het even op de draft op Uilenstede alsjeblieft!

mazzel

pi
Gebruikersavatar
Chain
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jul 10, 2002 9:47 pm
Contacteer:

Bericht door Chain »

over die reiskosten: ik denk dat ik zo nu en dan wel met de auto van m'n ouders naar zaandam zou kunnen rijden, wat gratis is (mits het niet te vaak gebeurt...)
Afbeelding
genius
Advanced
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 09, 2002 8:16 pm

Bericht door genius »

ben ik weer eens..
ik kom hier te weinig, sorry :)

Pi, kom jij nooit op drafts in amsterdam maandagavond? Die zijn elke week.. en als je cardexchange mensen kent (arco & gilles).. arco regelt daar de boosters..

via hem kunnen we waarschijnlijk wel voor een redelijk prijs aan boosters komen... dus dat moet gefixed zijn. Nu alleen nog een plaats en een eerste datum.

Pi, zou jij iets weten op uilenstede? En welke avond zou 'jou' mensen het beste uitkomen? Ik dacht zelf aan donderdag oid.

we willen het graag van de grond krijgen.. 1x draften in de week is te weinig, wil beter worden :) (overigens draften we OTJ natuurlijk)
Plaats reactie