Online kaarten kopen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie

Wat is de beste online winkel in Nederland ?

Cardexchange
6
50%
Bluetroll
2
17%
Djinn
1
8%
Een andere online winkel
3
25%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Online kaarten kopen

Bericht door GForce »

Voor iedereen die online kaarten in nederland koopt kan ik de volgende dingen zeggen.

De goede online winkels.

1. www.cardexchange.com : lage prijzen en altijd veel voorraad en voorraad is direct zichtbaar, snelle reacties. Helaas nog geen plaatjes. Bij verre weg de beste online winkel :!:

2. www.nedermagic.nl : om kaarten te kopen redelijk duur (ik kocht bij cardexchange 4 Eladamri's Call voor 8 euro ik betaal er bij nedermagic 18 euro voor). Wel veel plaatjes, snelle reacties en een ruime voorraad.
de 2e beste online winkel in nederland :!:

Slechte winkels

GameForce : redelijk prijzen, geen voorraad, trage reacties. Ik heb er ooit kaarten besteld en een week later kreeg ik bericht dat ze niet op voorraad waren.

Bluetroll : zelfde als GameForce er staan wel vaak voorraden bij maar deze kloppen vaak niet ook trage reacties.

Djinn : verre weg de duurste online winkel absurde prijzen worden gehanteerd. Redelijke reactietijd. Wel een voorraad opde site maar gewoon weg veel en veel te duur !!


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Prinslam
Expert
Berichten: 66
Lid geworden op: wo mei 22, 2002 9:40 am

Bericht door Prinslam »

Dat van cardexchange ben ik met je eens.
Supersnelle levering zeker als je met een creditcard betaald.

Maar ik heb zelf ook kaarten bij Gameforce en Blue Troll besteld maar heb daar ook goede ervaringen mee.

Gameforce heeft het nadeel dat er voorraad bij vermeld staat dus loop je de kans dat ze je bestelling niet of gedeeltelijk niet hebben maar is in vele gevallen goedkoper dan cardexchange.
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

De set prijzen bij card exchange zijn anders wel erg duur hoor..
Don't mind me. I'm not even here.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Bij cardexchange 2 dagen na bestelling als je via Inet betaald.

Ik heb zelf alleen maar nagatieve ervaringen met BlueTroll en GameForce meestel doordat er geen voorraden zijn of dat ze niet kloppen.

De prijzen van CardExchange zijn in de meeste gevallen toch echt goedkoper als bij GameForce. Alleen de commons al die kosten bij CardExchange 0.20 p/s en bij GameForce 0.45 p/s (1 gulden 8O ).

Set prijzen verschillen omdat sommige winkels gewoon liever de kaarten los verkopen omdat ze er dan gewoon meer geld voor krijgen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

djinn heeft af en toe wel eens uitschieters hoor
djinn sungrass prarie=3.25
cardvalley/exchange=5,-
dat scheelt toch wel wat, zo heb je er wel meer alleen vind ik djinn wel aan de trage kant
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Cardexchange!

Ik koop wel nooit online, maar ik ruil heel veel met een van de twee eigenaars van cardexchane en ik heb niets dan goeie ervaringen met hem. (ik ruil vooral dure kaarten met hem, library of alexandria, ancestral recall, mox ruby, die richting)

De box voor de draft had ik wel bij cardexchange gekocht, maar die had ik ook niet online besteld, maar gewoon afgehaald.

Als laatste organiseerd cardexchange (althans, die ene waar ik veel mee ruil dan) elke laatste zondag van de maand een beurs in purmerend. Als het even kan probeer ik altijd naar deze beurs te gaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Arco of Gilles ??


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Als ik bestel, dan doe ik dat over het algemeen bij Cardexchange. Al heb ik (behalve de voorraad) geen problemen met GameForce gehad (alleen dat ze mij teveel kaarten stuurden, maar da's neit zo erg..). Ik kijk meestal bij al die winkels waar mijn kaarten het goedkoopst zijn, daar bestel ik dan, en wat er niet is haal ik bij de op-een-na-goedkoopste vandaan.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Cardvalley

Bericht door Baalzamon »

Ik vind www.cardvalley.nl een goede online winkel. De levering is snel, niet te duur, grote voorraad en je kunt direct zien wat ze hebben.
Daarom staat bij mij cardvalley op 1

Greetz....

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Gilles.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
grimreaper
Adept
Berichten: 258
Lid geworden op: zo jul 07, 2002 12:59 pm
Locatie: Zevenbergen, Noord-Brabant, the Netherlands
Contacteer:

Bericht door grimreaper »

zeker te weten cardvalley

ps zo djinn is idd over het algemeen wel duurder maar er zijn vaak toch uitschieters zoals al gezegd is en ze hebben daar ook veel goodies en das ook best leuk

ps2: had toevallig net nog een bestelling gedaan bij cardvalley/djinn in totaal 111,5 (damn i need a new hobby) voor mijn worship deck
Afbeelding
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ik ook cardvalley

k had de kaarten 1 dag nadat ze de betaling binnen hadden
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Plaats reactie