TPG post is je best vriend

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

TPG post is je best vriend

Bericht door Soulreaver »

Vandaag ontving ik een envelop waarin 2 kaarten zouden moeten zitten die ik geruild had met iemand hier op het forum.

Ik kreeg de evelop in een plastic zakje met daarin een briefje van TPG (een heel oud briefje want het was PTT) dat mijn poststuk beschadigd was en daarvoor boden ze hun excuses aan.
De envelop was keurig opengestoomd en vervolgens is de duurste kaart
(EEN FOIL CALL OF THE HERD!!!!!) verwijderd door iemand.

Alleen de foil wonder zat er nog in.

Zijn er meer mensen die dit wel een hebben meegemaakt. En zo ja... wat heb je ermee gedaan..

Greetzzz
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

kaart

Bericht door lord of the squirrel »

ik heb alleen meegemaakt dat de kaart die ik gestuurd had niet aangekomen is en toen kreeg ik mijn kaart ook niet

sander
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ik heb wel eens meegemaakt dat ze 3 brieven op 1 dag van me hadden kwijtgeraakt, had keurig bij postbank laten versturen enz

ik de pineut, kaartjes kwijt, kaartjes terugsturen/vergoeden

maar wat jij meemaakt, of heel veel pech of iemand heeft em gewoon geopend misschien?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Prinslam
Expert
Berichten: 66
Lid geworden op: wo mei 22, 2002 9:40 am

Bericht door Prinslam »

Misschien een nieuwe truuk van RIPPERS.
Een oud zakje van de ptt...mmmhhh.. jaja... zal wel.

Net of de gemiddelde postbode geïntreseerd is in een magic kaart.
Wie heeft mijn laatste Corpse Dance?????
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ze dachten zeker dat er een bom in zat :lol:
maarja, ik denk ook niet dat de coth de stoming volledig mint hebben overleeft

wees blij dat je je adres op de achterkant had geschreven anders wist je nooit wat er mee gebeurt was(misschien verklaring voor andere verdwijningen)

ik heb trouwens alleen gehad dat de kaart in een (ronde) hoek van 90 graden stond
op de tafel leggen met een dikke van Dale op en na een paar uur was hij weer recht
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

de kaartjes zouden (heb ik es ergens gelezen) wel tegen wat water kunnen, ik vind dit een beetje ripper streek ja
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Prinslam
Expert
Berichten: 66
Lid geworden op: wo mei 22, 2002 9:40 am

Bericht door Prinslam »

Wat ik al allemaal voor smoezen heb gehoord.

Post kwijt (Breedbonjour)

Heb je geld niet ontvangen (Amerikaan).

Ik heb ze verstuurd (Amerikaan).

Mijn buurjongen heeft je geript hij heeft mijn computer gehacked (Pim Vesters uit Oldenzaal).

Of een andere kaart sturen en dan zeggen dat het een vergissing is om vervolgens je rekening nummer te vragen dan maakt hij de verzendkosten over en of je dan zo vriendelijk wil wezen om die kaart die je wel heb ontvangen z.s.m. terug te sturen. (Dit was trouwens Ralf Heersma hij is actief op ebay komt uit Pijnacker)

Of gewoon nooit de kaarten versturen en maar zeggen dat je deze z.s.m. op de bus zal doen (Blabla ook op dit forum actief)
Wie heeft mijn laatste Corpse Dance?????
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb zelf meegemaakt dat mijn enveloppe opengescheurd aan kwam, maar dat de boel nog wel compleet was, ik verstuur mijn kaarten erg stevig verpakt (he demonics), de inhoud was waarschijnlijk nog steeds niet te zien na het openmaken van de brief of het waren gewoon allemaal eerlijke mensen waar de brief langs ging.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

hee

Bericht door Soulreaver »

Nou wat helemaal raar is.. Is dat de foil wonder samen in 1 sleave zat met de foil CotH... Dus het is niet mogelijk dat deze er per ongeluk is uitgevallen.. Er is echt menselijke tussenkomst geweest.
Maar goed als je een foil CotH jat.. dan neem je de foil wonder ook mee denk ik zo.. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, en helaas zal ik dat ook nooit te weten komen.

Bij toekomstige ruilen moeten er maar betere enveloppen om denk ik zo..
en anders schiet ik mijn postbode wel een keertje af..

:twisted:
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

scan eens de brief in? is de brief niet nep?

ik bedoel, misschien heeft hij dat alles verzonnen, kan een ripper zijn

lijkt me sterk dat iemand van tpg dat doet, of heeft die x-ray apparatuur enz

ook vraag ik me af of de foil wonder in goede conditie was? ivm met het 'open stomen' en dat coth wel beschadigd was?
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Geen scanner

Bericht door Soulreaver »

Ik heb helaas geen scanner. De foil wonder was in prima conditie.
Ik denk niet dat de persoon met wie ik deze kaarten geruild heb hiero verantwoordelijk is voor wat mij overkomen is.

Het is mogelijk dat de envelop vast is komen te zitten in een sorteermachine. maar dan had de foil wonder er ook anders moeten uitzien.
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

terug vragen

Bericht door Soulreaver »

Zouden jullie denken dat ik een gedeelte van mij kaarten zou terug kunnen vragen??
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik kan zeggen dat de kaarten van mij af kwamen. Maar de wonder zat niet samen met de Call in een hoesje. De Call zat apart verpakt tegen over de wonder in een A4 2 maal gevouwen. Ik weet niet wat er gebeurt en ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik ga de schade zeker verhalen op de PTT dat kunnen we samen doen. Een ding is zeker dat ik je niet geript hebt. Ik heb hier met een hoop mensen op het forum zonder problemen (naja ik vergeet wel eens wat te sturen maar dat wordt altijd wel geregeld).


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ah,

maar de tpg komt vast wel met een slap verhaal dat ze niks voor je kunnen doen omdat je het niet verzekerd hebt laten sturen ofzo
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

persoonlijk zou ik het versturen van kaarten alleen beschermd door een a4-tje niet echt stevig noemen, raakt de brief op de een of andere manier open of komt ie ergens in beknelling heb je er volgens mij niks aan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten