TPG Post

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

TPG Post

Bericht door GForce »

Heeft er iemand deze week ook al problemen gehad met TPG post. Post dat dan hieronder en vertel ook wat er mis is gegaan.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

mijn 3 haunting echoes zijn nog niet binnen, tis al meer dan 1 week geleden :x
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik heb met 2 personen geruild van wie de kaarten maandag bij mij moesten zijn. Ook die personen zouden mijn kaarten maandag hebben moeten ontvangen wat ook niet is gebeurt. Gelukkig gaat het niet om erg dure kaarten.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

:cry: de inqeust nog neit bij jouw binnen
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik heb van Demonics gehoord dat bij een sorteercentrum bij mij in de beurt (Breda) en een hoop problemen zijn i.v.m. overstromingen en dat de post max. 4 dagen langer er over kan doen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Vandaag weer een hopeloos geval.

Ik kreeg een pakket van Sebastiaan. Het adres stond er goed op. Maar het werd wel bij de buren geleverd. Gelukkig voor mij is mn buurvrouw 80 jaar en eerlijk, maar heb je buren die je niet echt mogen is er grote kans dat je je spullen niet terug krijgt en jij maar klagen bij de persoon die het op zou sturen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Nope geen problemen alles ontvangen.. zelfs uit amerika alles netjes op tijd
Don't mind me. I'm not even here.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb tot nu toe nog maar 3 keer problemen gehad, de eerste keer was mijn envelope zo ongeveer in 8 delen aangekomen, bij elkaar gehouden met wat plakband, maar hij kwam wel daadwerkelijk aan (inclusief de inhoud) en de tweede keer kon ik de envelope op halen bij een bedrijf ietsje verderop, omdat het adres niet klopte. Bij de derde keer kreeg ik wat opgestuurd en is het onderweg verdwenen. Gelukkig geloofde degene met wie ik geruild had mij en konden we alsnog tot een oplossing komen waar beide partijen alsnog wel mee konden leven (toch GForce?).

Persoonlijk zou ik trouwens altijd uitkijken met dingen versturen via de post en nooit hele dure dingen versturen via de post: als iemand een erg grote deal met je wilt doen wil hij ook vast wel de moeite doen om je ergens te ontmoeten (zeker als jij of hij een OV-jaarkaart heeft).

just my € 0.02

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

pi schreef:
Gelukkig geloofde degene met wie ik geruild had mij en konden we alsnog tot een oplossing komen waar beide partijen alsnog wel mee konden leven (toch GForce?).
Waar ging het ook alweer over en hoe hadden we het opgelost ??

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die city die zoek raakte, en die 5 euro die gelijk zoek raakte.

remember?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Oh jah nu weet ik het weer :cry: ik vind nadat de PTT , TPG werd een groot zooitje ontstond. Bij mij zijn ook kaarten die ik bij Nedermagic had gekocht nooit aangekomen. Gelukkig was Michiel Smit zo vriendelijk om de kaart nog een keer te sturen (kweet niet als het om meer geld ging of hij dat dan ook was geweest).

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie