Birds birds birds

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

NEC zuigt misschien... Nijmegen is ok... tenminste als je mannelijk en hetero bent!
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

NEC is de club van Nederland en Petros zuigt (letterlijk en figuurlijk :P )


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

8) Nec is de slechte club van nederland nooit d elandse titel gehaald, nijmegen is ok maar nec dus Not
Gebruikersavatar
bastial fury
Adept
Berichten: 210
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 7:48 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door bastial fury »

Goh, constructieve discussie....

Ik heb geen idee of NEC zuigt...voetbal is binnen mijn bekrompen referentiekadertje sowieso een uiterst mongoloïde uiting van jarenlang opgekropte aggressie...

Met vriendelijke groet en oprecht medelijden,

Bas (uit Nijmegen dus...)
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Waar praat jij nou weer over, mag ik je er op wijzen dat ik een vrijheid van mening uiting heb 8)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ok nu moeten we allemaal ff ON-Topic blijven. Enne Petros weet je nog waarom Sebas je vorige keer had gebanned ??


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Gforce: ik weet niet waarom Petros vorige keer gebanned was, maar het lijkt mij dat een opmerking als deze: "Petros zuigt (letterlijk en figuurlijk)" op zich toch minimaal net zo "erg" is als wat Petros tot nu toe in deze discussie heeft gezegd. Het lijkt mij dat wanneer je mod bent, je niet ineens het recht hebt om mensen voor dingen te bestraffen waar je jezelf net zo goed schuldig aan maakt. Dat vind ik op zich zelfs best wel hypocriet! Tuurlijk snap ik dat Petros degene was die dit begon en dat hij daarom jou opmerking naar zijn hoofd krijgt, maar bemoei je dan niet eerst zelf met de discussie! Misschien was het een idee om Petros te pm-en of the e-mailen?

mazzel

pi

p.s. Het zal mij worst zijn voor welke club iedereen is, als het maar ajax is ;) Nee maar laat iedereen toch gewoon even zijn eigen menig hebben en begin niet ineens allemaal mekaar aan te vallen, dat houdt het forum wat gezelliger okee?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

De reden dat hij gebanned was, was dat hij te vaak off topic ging en te vaak van dit soort opmerkingen. Nu begin hij weer heel ergens anders over. Maar het klopt ik had het niet moeten zeggen en gewoon met mn kameraden van NEC ff bij m langs gaan :twisted:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nee, dat is echt een veel beter idee... (</ironie>)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ow ik was ff mijn IRONIE tag vergeten. Maar uh nu verder niets meer hier over op het topic. Rest gaat wel per email.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

8) dank je pi, ik voel mee vereerd,(is sarcastische bedoeld) sorry had niks meer te doen :D moest wat gaan doen, ughm voorgekeer werd ik gebanned dankzij ... dat ga ik jullie neit vertellen :? sorry dude's
Plaats reactie