Foil Land

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Foil Land

Bericht door Yodaboy »

Hey iedereen,

Ik kocht een tijdje geleden een pakje 7th edition. Daar zat de begruikelijke "rare" kaart bij maar ook nog eens een foiled land. Is deze kaart dan meer waard en kan het iets extra's (dit laatste zal wel niet)?
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Is het een basic land?

Zo ja dan ze 1 tot 2 euro. Ik weet niet of het duurder is omdat ze in de 7th edition zitten, maar van de stand alone sets (onslaght enzo) ze foil land 1 a 2 euro.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een foil kan niks meer dan de gewone kaart, maar is wel een beetje duurder, gewoonlijk is een foil zo ongeveer 2x zo duur als dezelfde kaart niet foil, voor basic landjes is dat nog net iets meer omdat dat zo ongeveer de meest populaire foils zijn. 1 Euro is wel zo ongeveer het meest wat je er voor gaat krijgen, persoonlijk reken ik ze nooit meer dan gewone uncommons (en ik heb er rond de 100 ondertussen, dus ik denk dat ik er van uit kan gaan dat veel mensen dit met mij eens zijn).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

En ik maar denken dat ze bijzonder waren :( :oops: :(
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

tsja, sorry
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie