Online kopen?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Mirthful

Online kopen?

Bericht door Mirthful »

Wat is naar jullie mening de beste site om online boosterpacks, card sleeves etc. te kopen?
Ik vind het erg moeilijk om te bepalen welke site het voordeligst/meest geschikt is. Kan iemand mij helpen?

bvd,
Albert
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou sites vergelijken, en gewoon steeds de kaarten en dergelkijke kopen waar ze het goedkoopst zijn, maar ja, ik zou het zowiezo afraden omdat sites vaak erg duur zijn, er is vast gewoon iemand die de kaarten ook gewoon wle aan je wil verkopen en voor een veel lagere prijs. Als ik echt een voorkeur uit moet spreken voor een site is dat www.cardexchange.com, de prijzen zijn daar best wel goed in verhouding gewoonlijk, hoewel ie niet echt een van de goedkoopsten is.

mazzel

pi

p.s. Ik ken een van de eigenaren van cardexchange, ik ben mogelijk een beetje bevooroordeeld...
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

de prijzen verschillen nogal, bij de een is de ene kaart goedkoop en bij de ander is de ander weer goedkoop

gewoon wat je wilt uitrekenen hoeveel het kost bij de sites en gewoon de goedkoopste nemen.
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Plaats reactie