Nieuw tournooitje doen?

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Nieuw tournooitje doen?

Bericht door pi »

Hoi mensen,

ik wou graag weten wie er allemaal zin heeft om weer eens een klein tournooitje te doen (max. 8 man)? Voor degene die niet weten waar ik het over heb, we hebben al 2x een draft gedaan in een klein kroegje vlak bij het Amsterdam Centraal station.

Ik ben nieuwsgierig naar of je zin hebt om iets te doen, en waarin precies. Hou bij dat laatste wel ingedachte dat het enigsinds te organiseren moet zijn, ik zou ook wel een "Beta" draft willen doen, maar ja ik zie dat er niet zo 1-2-3 van komen. Opties die wel kunnen lukken zijn bijvoorbeeld draft (met nieuwe set), all common (of peasant), type 2 (alhoewel dat voor de meeste mensen hier op het forum niet heel toegankelijk is), sealed (wel best wel duur om te regelen, hou dat in gedachten), block constructed (of de iets toegankelijkere variant block party/bring you're own block) etc.

Ik was van plan dit ergens tussen halverwege en eind januari te organiseren, als je wilt kun je ook een voorkeur op geven voor bepaalde data of bepaalde dagen.

Ik hoor het wel,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ehh.. waren we er al niet half uit dat we "all commen" gaan doen ?!
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

jammergenoeg nog maar half, ik wou even een nieuwe post doen, voor de duidelijkheid en kijken waar er het meest op wordt gestemt. Persoonlijk denk ik dat het zal gaan tussen all common en nog een draft. Ik stem trouwens op all common, en stel dan voor om nog eens over draft te denken wanneer legions net uit is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

draft all the way! ;)
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik stel voor dat als we gaan draften dat we dan ook echt ff wachten totdat legions uit is (als het niet té lang duurt)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

waarschijnlijk wordt het dan niet eerder dan halverwege februari, en dat komt mij niet zo goed uit eigenlijk.

Maar wat vinden jullie van het plan om eerst iets anders te doen, zoals all common, en om dan later als legions uit is daar een draft mee te doen?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

maar voordat we iets gaan doen kunnen we het beste wachten totdat iedereen heeft gestemd ;)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Plaats reactie