de waarde??

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gast

de waarde??

Bericht door Gast »

Hey ik vond net wer mijn magic kaarten en ik heb ze al een tijdje en nu willik weten of ze wat waard zijn ik hebber 50 maarikga ze niet allemaal opnoemen hier een paar die er sterk zijn en foil
2 x Last Stand
Rhox (foil)
Primal Clay
2 x swamp foil
ik hebber ook een paar met een wit randje eromheen iemand zei dat die van de oude editie zijn
weten jullie wat dit ong waard kan zijn

Greetzz
Gast

Bericht door Gast »

ojah ik heb ook 2 boeken van magic
Planeshift Invasion cycle book II
Apocalypse Invasion cyce book III

Greetzz
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou er niet op rekenen dat alles bij elkaar meer dan 30 euro op levert, misschien 40, maar dan heb je het wel gehad, en waarschijnlijker veel minder.

Wat je tot nu toe zegt te hebben is niet echt veel waard, misschien dat je een volledigere lijst van je kaarten kunt geven? Zonder dat is het namelijk altijd moeilijk om iets te kunnen zeggen over de waarde.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gast

Bericht door Gast »

hier hebbie ze allemaal
Strengtt of night
jungle barrier
Last cares
Royal Falcon
Divine light 2x
Nomadie Elf
Rhox(foil)
last stand 2x
harrow
kavu glider
savage gorrila
Smash2x
Sunscape battle mage
wayfaring giant
quagmire druid
fervent charge
Quirion elves
Primal clay
Angel fire crusader
eentje met 2 kaarten in een (naast elkaar vandie kleine plaatjes) met Order en Chaos
Living airship
Venerable Monk
Tundra Kavu
en 2 Foil Mana's

Dit zijn alle kaarten die ik heb ik heb natuurlijk ook mana maardie hoefje niet te weten denk ik

Greetzz
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

volgens mij mag je blij zijn als iemand je ervoor 5 of 10 geeft, het zijn niet erg gezochte kaartjes
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben bang dat Demonics gelijk heeft, die kaartjes gaan niet veel opleveren, met de boeken er bij zou ik zeker niet op boven de 15 rekenen, en zelfs met boeken er bij lijkt me 5-10 een goeie gok.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie