Magickaarten.com Nieuwe opening magic kaartshop

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Dave

Magickaarten.com Nieuwe opening magic kaartshop

Bericht door Dave »

De nieuwe site van magickaarten.com heeft haar deuren geopend!

Met de nieuwe site bieden we een verbeterde functionaliteit, breder assortiment
kaarten en nog scherpere prijzen.

Of het nu om de Arabian Nights of Onslaught serie gaat of zelfs een preorder op Legions boxes en boosters. Scherpe prijzen en uitstekende kwaliteit!

Kijk snel op http://www.magickaarten.com

Veel speelplezier! :D

Namens magickaarten.com,
Dave van Doorn
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wel erg gedurft om hier zomaar reclame te maken voor je eigen site, maar goed ik ben geen moderator dus verder zal ik daar weinig van zeggen, in ieder geval vraag je dan volgens mij wel om een reactie op je site:

- Het eerste wat mij op viel op de site was dat de Legions boxen echt DUUR zijn voor 95 euro zijn ze namelijk ook makkelijk te krijgen.

- Niet alle sets zijn op voorraad: chronicals, ice age, 6th, alpha en homelands missen zover ik kan zien, misschien nog meer.

- De aanbiedingen hebben een redelijke prijs, maar ik kan niet zeggen dat ze echt goedkoop zijn. Het zelfde geld voor de kaarten die niet in de aanbieding zijn, vaak hebben ze een redelijke prijs, maar goedkoop zeker niet. Persoonlijk zou ik zeker mijn kaarten halen bij een uitgebreidere winkel/site, met vergelijkbare prijzen, of natuurlijk lagere prijzen, hetgeen ook goed mogelijk is.

- Wel 3 verschillende 4th edition kaarten op voorraad! 4 van 5th, 1 van alliances, 3 van exodus, 1 van beta, en ik heb eigenlijk geen één serie gezien waarvan echt een grote hoeveelheid verschillende kaarten op voorraad waren.

- Als laatste wou ik nog toevoegen dat op de site echt alleen maar magic kaarten te krijgen zijn.

Mijn eindoordeel: ik ken betere alternatieven (die zich ook nog eens niet zo opdringen)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dave

Bericht door Dave »

Beste Pi,

Een reactie op de site is natuurlijk zeer welkom. Het valt niet mee om uit het niets te komen met een tot de nok gevulde site. We verkopen tevens geen commons/uncommons uit de meeste series, dit heeft natuurlijk ook als resultaat dat er "minder kaarten bechikbaar zijn".

Ik heb hier bewust een bericht geplaatst om enige bekendheid te verwerven voor de site. Het is niet de bedoeling mij opdringerig op te stellen, mijn excuses hiervoor.

Al zijn de kaarten niet altijd het goedkoopst (vergeleken met nedermagic, djinn, gfmailorder wel) , goede kwaliteit is een garantie die ik wel kan geven. Wij kopen niet zomaar allerlei 2e hands kaarten op van gebruikers en verkopen die weer verder. Meestal zijn deze in een staat die wij niet eens durven aan te bieden.

Wederom bedankt voor je commentaar. Opbouwende kritiek, negatief of positief, is altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Dave van Doorn
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

hey dave,
heb je heel toevallig de e-mail adressen van dit forum geript voor je nieuwsbrief?
Ik krijg namelijk ineens een nieuwsbrief van je terwijl ik er niet om had gevraagd en jij ook op dit forum bent geweest...
verdacht...
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

hmm.. ik ook....
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

hmmm en dan reageert hij ineens hier niet meer...
beetje zwak....

goed begin van je nieuwe kaartenshop
hehe

jammer hoor
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

vind het zowiezo een beetje zwak als je op deze manier reclame moet maken voor je site, en dan ga je ook nog allemaal meeltjes rond sturen aan mensen die dat eigenlijk niet willen!

Ik denk trouwens zelf dat ie de adressen niet alleen van deze site heeft gerukt, want ik ontving mijn meeltje op een adres wat slechts aan weinig mensen bekend is, en dat voor zover ik weet nergens online te vinden is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

winkel

Bericht door lord of the squirrel »

van mij mag hij zetten dat hij een online winkel heeft geopent, ik had die mail ook gehad maar was volgens mij via vkr(als ik het goed onthouden had)
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

tsja, ik ben geen admin of mod, maar als ik het zou zijn zou ik waarschijnlijk er wel heel duidelijk wat van gezegd hebben (of wacht, dat deed ik al :D), in ieder geval zou ik de post verwijderen wanneer zou blijken dat ie de meeladressen van deze site heeft geplukt, maar het lijkt er op dat hij dat niet heeft gedaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gast

Wederom reactie

Bericht door Gast »

Beste dames & heren,

Ik hou niet alle forums dag en nacht in de gaten dus mijn excuses voor de ietwat late reactie. Onze emails werden met gemengde gevoelens ontvangen..mensen waren enerzijds opgewekt en anderzijds werden we zelfs gebeld door een persoon van de stichting anit-spam :oops:

Het is in ieder geval niet onze bedoeling geweest een hetze te starten. Wederom mijn excuses naar diegene die het geheel ongepast vinden.

Groeten,
Dave
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien zijn er toch nog wel wat mensen die heel graag willen weten waar al die e-mailadressen nou gevonden werden, kun je daar niet tenminste wat over zeggen? Ikzelf wil namelijk heel graag weten wara mijn adres is gevonden omdat ik dat adres eigenlijk nooit ergens online zet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

hey cool,
ik wist niet dat de stichting anti spam (whatever) zo actief was...
GOEDE ZAAK!
ik heb namelijk een gigantische hekel aan ongevraagde reclame mailtjes!

Maar goed, beetje heel dom van jullie, de boze reacties kon je verwachten, tenminste als je niet nieuw bent op internet :)
en verder jaag je met zo'n actie alleen maar klanten weg, beetje ondoordacht...

noujah..
suc6 nog met je internetwinkel :)

greetz
alca
Dave

Bericht door Dave »

Nieuw op het internet zal ik mijzelf niet noemen, ik ben inmiddels 4 jaar full time aan de slag als webdesigner. Ik heb eerlijk gezegd geen spijt van de mailing aangezien zo'n 90% van de reacties positief was.

Indien je een hotmail adres hebt is er geen ontkomen aan spam (afgezien van onze mailing). Software stuurt mail naar alle adressen en het slimste is om nooit een unsubscribe link te gebruiken (waarom is de vraag?) Omdat je door op unsubscribe te drukken kenbaar maakt dat het email adres in gebruik is en daarvoor voor sommige bedrijven reden te meer om nog meer spam naar je te sturen.

Dagelijks ontvang ik zo'n 100+ mailtjes die niet persoonlijk aan mij gericht zijn (op verschillende email adressen). Het enige wat ik doe is een kop koffie zetten en ze rustig deleten. Sommige mensen maken zich uitermate druk om spam, wat ik in sommige gevallen voor kan stellen als er adult geralateerd materiaal gestuurd wordt aan minderjarigen. Onze email over magic is echter alleen AAN magic spelers verzonden, howel het ongevraagde email is is het in ieder geval nog relevant :roll:

Zoals jullie merken ben ik helemaal niet te beroerd om vragen / opmerkingen te beantwoorden. Als ik mijzelf en de winkel een stuk
minder populair heb gemaakt onder de forum leden /medewerkers dan
betreur ik dat ten zeerste.

Om de vraag van Pi te beantwoorden, de email adressen zijn afkomstig van magic gerelateerde websites. Maar wees opgelucht, dit was het allerlaatste ongevraagde mailtje wat jullie ooit hebben en zullen ontvangen.

Laten we dus aub verder gaan met de order van de dag en dit incident, zoals ik dat mag vertalen aan de hand van jullie reacties, achter ons laten.

Het beste gewenst,
Dave
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar kun je ook zeggen van welke "magic gerelateerde websites" de adressen komen, want ik wil het adres waarop ik gemeeld ben nergens online hebben staan eigenlijk, en ik zou graag degene die dat adres ergens online heeft gezet vragen om mijn normale adres er neer te zetten, maar dan moet ik wel weten waar mijn adres gevonden is.

(Als je niet helemaal op dit forum wilt zeggen waar je je gegevens vandaan hebt gehaald zou ik dat kunnen snappen, maar kun je me dan tenminste melen? -> pi@magicforums.nl)

alvast bedankt,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Mensen mensen het was maar een e-mailtje..
Don't mind me. I'm not even here.
Plaats reactie