Het verhaal

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Het verhaal

Bericht door Duder »

Kan iemand nou het hele verhaal kort (of lang) samenvatten?

Het begint zo'n beetje bij weatherlight dan komt die urza figuur erbij die apocalypse en invasion voorspelt en het eindigt bij judgement?

Nu de langere versie aub :D
Don't mind me. I'm not even here.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Emm ik ben niet zo van het verhaal, maar er zijn aparte saga's.

De oudere sets (legends, the dark, arabian nights) Hebben alemaal een apart verhaal.

Pas vanaf antiquities Kwamen urza en zijn broer mishra in de picture.
Die gingen vechten zon beetje door heel ice age heen.

Homelands en fallen emipres waren ook weer aparte verhalen.

Met de tempest saga begon wizards pas echt met een serieus storyline.

DE weatherlight crew (onder leiding van gerard) ging opzoek naar captian sisay die ontvoerd was door volrath.

En ja hoe urza er toen bij kwam in urza's saga.. Ik dacht dat het iets was met dat phyrexia (slecht) helemaal was vernietigd en de phyrexians opzoek waren naar een nieuwe thuis. Toen wilde ze yavimaya overnemen en stak urza daar een stokje voor. Urza maakte vrienden met de hele wereld om tegen prhyrexia te vechten.

Het verhaal tijnds de mercadian masques heb ik niet gevolgd, maar in apocalypse gaan gerard en volrath (baas van phyrexia) op de vuist en gererd gaat dood. EN dan ist verhaal afgelopen.

Oddesy start weer een apart verhaal, rond pitfighters die om de mirari vechtn.

Klinkt allemaal erg verwarrend en is dat ook.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie