nieuwe forumnaam

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

NaaitsabesMagicForums vind ik weer zo'n lange naam...

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het is inmiddels alweer een maand later en we hebben nog steeds geen nieuwe naam voor ons forum. Daar moeten we toch iets aan gaan doen of niet jongens (en meiden :wink: )

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Een contest ofzo? Iedereen kan namen indienen, de admins kiezen de leukste er uit, en de bedenkeer van die naam krijgt een box Scourge van de admins :D
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ok, spreken we alleen nu af dat een van de admin's wint, en in goed overleg kunnen we dan vast ook wel wat regelen voor wat betreft die box...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik wil wel een contest houden hoor. Dan moeten alle admin maar een beetje aan de prijs meedragen.(maakt niet uit wat als je er maar iets in stopt , crap uncommons of crap rares :wink: ) Ik zal als eerste zijn en ik zet in :


3x Diabolic Edict (TE)
1x Beloved Chaplain (OD)
1x Turbulent Dreams (TO)
1x FOIL Plains 331 (ON)
2x Withered Wretch (LE)
1x Dermoplasm (LE)


Nu de rest nog :P. Als de prijzen pot compleet kan de contest beginnen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

pff, dat gaat mijn portomonee al te boven hoor! :)

anyway, laten we anders hier eerst even over overleggen ok?

Ik ben iig voor dat als we zoiets doen alleen mensen die iets ingelegd hebben namen mogen noemen en mogen stemmen op de uiteindelijke naam (maar wel dat iedereen mag inleggen). Ook vind ik dat dan iemand centraal de pot moet verzamelen. Omdat je anders wel heel veel kunt zeggen, maar heel makkelijk uiteindelijk niet mee kan gaan doen. Lijkt me ook handig om mensen bv op 3 namen te laten stemmen, ipv 1 omdat ze anders alleen op hun naam stemmen (en uiteindelijk maar 1 naam per persoon insturen of zo). Laatste is dat op de een of andere manier iedereen ongeveer hetzelfde in moet zetten omdat het anders een beetje oneerlijk is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou ik leg wel in maar ik wil niet meespelen hoor. Ik hoef de kaarten niet te winnin ik zorg wel dat ik in de jury zit.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik heb laatst alles op m'n decks na verkocht, dus ikheb niks meer om in te zetten :?
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

pi schreef: Ik ben iig voor dat als we zoiets doen alleen mensen die iets ingelegd hebben namen mogen noemen en mogen stemmen op de uiteindelijke naam (maar wel dat iedereen mag inleggen). Ook vind ik dat dan iemand centraal de pot moet verzamelen. Omdat je anders wel heel veel kunt zeggen, maar heel makkelijk uiteindelijk niet mee kan gaan doen. Lijkt me ook handig om mensen bv op 3 namen te laten stemmen, ipv 1 omdat ze anders alleen op hun naam stemmen (en uiteindelijk maar 1 naam per persoon insturen of zo). Laatste is dat op de een of andere manier iedereen ongeveer hetzelfde in moet zetten omdat het anders een beetje oneerlijk is.
Ik dacht mee van zoiets dat iedereen 1 of 2 namen in mag sturen en dat wij (admins + mods) daar de beste uit kiezen en die als winnaar maken.
Wij staan trouwens altijd open voor suggesties dus als iemand een ander plan heeft mag hij dat hier wel posten.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Is die contest al geweest of is dat een beetje dood gebloed?
Ik zoek trouwens ook nog een naam voor mijn website en ik vind divaDMagicDatabase (of divaDatabase) het ook niet helemaal :-).

http://www.cs.vu.nl/~dskloet/magic

David
Plaats reactie