Pi dezelfde als over die Magic 'Club'?

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
GoblinHarvester
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 05, 2003 6:53 pm
Locatie: Haarlem

Pi dezelfde als over die Magic 'Club'?

Bericht door GoblinHarvester »

He,

Ik had laatst dat idee over die club... daar heeft toen ook een pi op gereageerd. Was dat de Pi die ook actief is op dit forum :?:

Goblin
Als je risico's neemt, ga je dood....
Doe je dit niet, dan ook!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Jep nsForums owned Pi!

Je kan em een gerust een pm sturen.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
GoblinHarvester
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 05, 2003 6:53 pm
Locatie: Haarlem

Bericht door GoblinHarvester »

Cool.

Wat vinden jullie trouwens van het idee?

Om met een clubje mensen een gezamelijke verzameling te starten (bij de nieuwe cycle) om zo regelmatig bij elkaar te komen en competatief te gaan spelen? Antwoord en bekritiseer dit graag, want ik wil voor het definitieve ontwerp vast te stellen alle kinken uit de kabel halen! Op een boel heb ik al een antwoord, maar schroom niet, alles mag!!!

Goblin
Als je risico's neemt, ga je dood....
Doe je dit niet, dan ook!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou ik iig niet.

1) Ik speel niet meer zoveel, want ik verzamel nu meer.
2) Ik woon een heel eind uit de buurt van de rest.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pi dezelfde als over die Magic 'Club'?

Bericht door pi »

GoblinHarvester schreef:He,

Ik had laatst dat idee over die club... daar heeft toen ook een pi op gereageerd. Was dat de Pi die ook actief is op dit forum :?:

Goblin
Oy,

jep, that's me.

welkom op ons forumpje.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GoblinHarvester
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 05, 2003 6:53 pm
Locatie: Haarlem

Bericht door GoblinHarvester »

Maar... ehm.. :? Zijn er geen heftige spelers meer in Nederland? Dat bestaat niet! Hoe is die scene tegenwoordig? Vroeger was 't vrij moeilijk om erin te komen... Maar, hoe is dat nu dan?
Als je risico's neemt, ga je dood....
Doe je dit niet, dan ook!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

da's heel moeilijk om tussen te komen, als je het over de echt goeie spelers hebt. Ik ken een gozer die in de subtop meeloopt(1e/2e/3e op kleine tournooitjes, wat minder op grotere, maar toch meestal een respectabele score), deze gozer gaat om met de betere spelers in A'dam en doet daar behoorlijk mee, maar ik geloof dat ie daar tussen zit in ieder geval ook omdat ie ooit lang geleden samen met oa Tom van der Logt en Kamiel Cornelissen (als ik me niet vergis, weet beide niet 100% zeker, maar iig spelers van naam) het spel leerde...

Ik denk dat je heel moeilijk echt goeie mensen kunt vinden omdat deze meestal al vergelijkbare groepjes hebben waar ze mee spelen, en die groepjes bestaan dan gewoonlijk uit spelers van hun niveau.

Omdat je mensen wil uit de buurt van Haarlem denk ik dat je meer kans hebt wanneer je in een lokale magic zaak in de gaten houdt wie er komt en wie er daar van behoorlijk kan spelen. Waarbij je vooral ook moet kunnen tonen dat jij ook heel behoorlijk kan spelen. Op internet zoeken is leuk, maar de kans dat je iemand uit de buurt van Haarlem vindt is niet super groot, en deze persoon zal waarschijnlijk niet zo'n haast hebben om mee te doen omdat hij niet kan zien welk niveau je andere leden hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

In de tijd dat ik veel speelde (en wat toernooien won) playteste ik vooral met Tom. Ik heb nu vernomen dat hij ook rustiger aan doet nu hij zijn school heeft afgemaakt (transport en logistiek). Verder zijn er bij mijn in de buurt niet veel mensen die fanatiek spelen (regio nijmegen). Ik dank dat regio Utrecht en Noord + Zuid Holland wel veel meer wordt gespeeld.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie