WOW

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

WOW

Bericht door pi »

Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Summer Hurricane is maar nep. Meer als 1000 euro is ie niet waard !!

Waarom :

1. Er is helemaal geen groene.
2. Zeldzaam is de kaart niet.
3. Echte dure kaarten uit summer (BoP en Wrath of God zijn maar 1000 euro waard.)

Dus kortom. De prijs van de Hurricane is kunstmatig hoog gemaakt door de verzamelaars. De kaart is helemaal niet zoveel waard.

De boosters daaren tegen wel. Maar je moet ze dicht laten zitten.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

geloof me, het was niet de hurricane waar ik me druk om maakte...

Vergeet alleen niet dat de blue hurricane wel de voor summer edition kenmerkende kaart is, van de kaarten die jij noemt is het veel makkelijker om een versie te vinden die er bijna hetzelfde uit ziet. Vandaar ook dat de serendib efreet van summer zo veel waard is, daarvan is het ook moeilijk om eentje te vinden die er op lijkt.

Dat een summer hurricane niet zeldzaam is vind ik trouwens echt lachwekkend, elke kaart van summer edition is zeldzaam, alleen sommige nog net iets meer dan anderen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik vind m niet zeldzaam omdat er andere kaarten uit summer veel minder zijn. Als je kijk t naar de rares uit summer is dit 1 van de minder zeldzame kaarten.

Als je kijkt naar alle series is de summer hurricane natuurlijk wel zeldzaam.

Toch is de kaart ver overprized. Probeer jij maar een aan een summer BoP te komen. Ik weet zeker dat je eerder 4 hurricanes kunt krijgen dan 1 BoP.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar hoeveel meer moet jij voor de 4 hurricanes uitgeven dan voor de ene birds? Als je bedoeld wedden dat je eerder 4 hurricanes tegen komt dan heb je gelijk, maar als je bedoeld wat je meer gaat kosten zeker niet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nee dat bedoel ik nou juist. Deze kaarten (hurricanes) zijn zwaar overpirsed. De prijs is hoog gemaakt omdat ze een misprint zijn. Maar het is geen unieke misprint. Het is gewoon het zelfde geval als de Serendib Efreet.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

is echt maar hoe je uniek diffineerd, zijn iig wel veel zeldzamer dan de serendib efreet van revised. Het had natuurlijk ook kunnen gebeuren dat juist de demonic tutor van summer de icoon kaart voor de set was geworden (vanwege het missende pentagram), dan was die juist veel meer geweest, of misschien juist de serendib efreet vanwege juiste plaatje (maar nog steeds foute tekenaar), ik zei al, juist omdat het een icoon kaart voor de set is is ie zo duur, je kan 'm beter vergelijken met de serndib van dezefde set, aangezien die naar verhouding ook veels te duur is, nu juis vanwege dta ie wle bijna goed is.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Toch is het nog steeds belachelijk. Alle andere kaarten zijn zo duur omdat ze juist zo goed zijn. De kaart is zwaar bagger en in de set niet eens zeldzaam. Of het nou een icoon kaart is of niet de prijs is nep en gewoon door een paar handelaren verzonnen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Kevin
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: za apr 26, 2003 3:14 pm

Bericht door Kevin »

doe mij maar gewoon een pestilence.. stukkie goedkoper
To be or not to be, that is the question...

]{ € \/ ][ ]\[
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

@GForce: meer wat de gek er voort geeft he.
@Kevin: summer pestilence is op zich ook niet goedkoop hoor, waarschijnlijk wta je echt leiver wil is een normale pestilence, maar ja, dan kun je ook voor een normale hurricane gaan.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Kevin
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: za apr 26, 2003 3:14 pm

Bericht door Kevin »

tja, doe mij maar gewoon een Mountain dan.. is lekker goedkoop, en goed dat die mountains zijn joh!!!
To be or not to be, that is the question...

]{ € \/ ][ ]\[
Plaats reactie