Rustige site :(

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Rustige site :(

Bericht door Ilúvatar »

Iemand enig idee hoe we het wat drukker op deze site krijgen?

Ik vind het hier erg rustig en dat is jammer, want het is een goeie site.

Ik kan bijvoorbeeld 3 weken niet op deze site kijken en dan terug komen na drie weken.

Dan kom ik tot de ontdekking dat er in die periode maar 2 nieuwe topics zijn aangemaakt en maar 8 repplies!!


Jongens. dat kan beter!!!!1

KOM OP!
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

ja je kan op nedermagic of kvdeckmasters posten als je een drukker forum zoekt.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

KingFatass schreef:ja je kan op nedermagic of kvdeckmasters posten als je een drukker forum zoekt.
Nedermagic sucks (sorry alle nedermagic fans!) en bij kvdeckmasters word niet eens geruild/verkocht via internet! :twisted:
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Op kvdeckmasters is ook een ruil/koop threat hoor.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

KingFatass schreef:Op kvdeckmasters is ook een ruil/koop threat hoor.
heb je daar wel eens geruild?

ik probeerde toen met de webmaster een deal te sluiten.

hij wilde het alleen maar doen als ik in den haag kwam.
hij melde me ook dat iedereen van kv alleen maar face to face ruilde.
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

dit is trouwens no-offense to any-one, maar ik wil graag van het nsmagic forum een bruisende site maken ;)
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het probleem is een beetje dat het op zijn minst niet netjes wordt geacht om op een andere site reclame te maken voor de jouwe, hierdoor moeten we het eigenlijk vooral hebben van mond tot mond reclame. Dit gaat niet erg snel als het al werkt, en da's een beetje jammer. De enige methode om mensen te trekken is eigenlijk maar aan zo veel mogelijk mensen je haves en wants lijst die je hier hebt te laten zien, en dat ze dan misschien zoiets hebben van "hey, wat cool, kleurtjes, dat wil ik ook!". Wat ook helpt is al veel mensen hebben, dan lijkt het ook gezelliger op het forum. Maar da's een beetje vicieuse (sp?) cirkel.

Maareh, als je een goed plan hebt, laat het vooral iedereen weten, we zijn overal voor in.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

is er niet iemand die nsmagic voor een beetje reclame wil sponsoren?

zo dat er over en weer reclame word gemaakt?

de...NS misschien?

sorry, slechte grap ;)

nee, maar bijvoorbeeld.cardexchange of zoiets?
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

cardexchange is niet eens zo'n heel gek idee (omdat ik een van de eigenaars persoonlijk ken), maar, waarschijnlijk willen ze dat verder niet doen omdat ze zich niet druk maken om een forum. En als ze zich wel druk maken om een forum dan is het omdat ze er zelf een op hun site willen hebben. maar ik kan 'm eens peilen, alleen gaat het wle even duren voor ik 'm weer zie.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Ik ben juist wel blij dat dit een beetje een kleinschalig forum is. Het voordeel is dat je iedereen kent, en dus minder kans op rips hebt. De sfeer blijft wat informeler, en de kwaliteit van de posts blijft relatief hoog. Ik ken forums van een 2- à 3000 leden, waar je bij 1 offtopic post een waarschuwin krijgt, bij 2 een ban, en bij 3 permanente verwijdering (zijn geen MtG fora), zoiets is toch ook niet leuk?

IMHO kan je beter langzaam groeien, en voortborduren op mond-op-mond reclame, en zo alleen de elite van de elite binnenslepen. :twisted:
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

The Quizmaster schreef:Ik ben juist wel blij dat dit een beetje een kleinschalig forum is. Het voordeel is dat je iedereen kent, en dus minder kans op rips hebt. De sfeer blijft wat informeler, en de kwaliteit van de posts blijft relatief hoog. Ik ken forums van een 2- à 3000 leden, waar je bij 1 offtopic post een waarschuwin krijgt, bij 2 een ban, en bij 3 permanente verwijdering (zijn geen MtG fora), zoiets is toch ook niet leuk?

IMHO kan je beter langzaam groeien, en voortborduren op mond-op-mond reclame, en zo alleen de elite van de elite binnenslepen. :twisted:
ja maar, als je zo weinig posts/replies per week hebt op een forum, dan haken nieuwkomers toch gelijk weer af?

of zie ik dat verkeerd?
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

hmm tis hier inderdaad te rustig...
ben er weer een paar weken niet geweest (shame on me) en bijna geen veranderingen (ja deze topic dan :D)
Als je het forum wil promoten moet je gewoon allemaal veel posten hier (zodat mensen zien dat het een actief forum is) en vervolgens moet iedereen gewoon al zn magic kennissen hier naartoe halen.. dat werkt het beste banners ergens plaatsen is duur en meestal vrij zinloos.

trouwens.. kvraag me af of het nog wel lukt om dit een drukke magic site te maken.. zijn al zo veel magic fora.. (zoals bijv magic.fantasylodge.nl ;) )

maar goe... suc6 :s
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben het met The Quizmaster eens, ik heb liever dit dan VKR juist omdat dit wat kleinschaliger is (en heb hierover ook wel een behoorlijke discussie gevoerd met Valentijn van VKR, kijk eens een jaartje terug in de archieven van startpagina).

Ik zou het wel graag iets actiever zien, maar ik denk dat dat wel vanzelf komt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

ach vkr (nu fantasylodge) en dit forum zijn allebij goed... alleen is ligt fantasy lodge de hele tijd op zn gat... (nu weer over zn datalimiet heen *zucht*)


maaruhm.. was het hier eerder niet stukke drukker? :S
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja in het begin was het veel drukker en toen werd er ook veel geruild. Veel van die leden die er vanaf het begin waren zijn gestopt met Magic waardoor en steeds minder geruild wordt.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie