Op zich een redelijke bassis lijkt me, maar wat wil je eigenlijk? Zo snel mogelijk enge beesten neer leggen, of gewoon een leuk deckje bouwen, puur voor de fun. Als je echt een goed deck wilt maken: maak van je deck eerst 60 kaarten
In ieder geval zou ik vooral aanraden om het aantal kaarten in je deck terug te brengen. Als je toch per se veel kaarten zou willen blijven spelen, ga dan tenminste voor zo'n 40% mana sources met dit deck.
Het is handig om de kaarten in je deck te linken (kaartnaam) en om een beschrijving te geven van hoe je wilt dat het deck werkt (en eventueel hoe het werkt). Ook is het handig om het formaat aan te geven waar het deck voor bedoelt is.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ik denk dat je ook goede kaarten hebt, maar je moet ze dan wel gebruikten. Kaarten uit jou deck die goed zijn: Scrying Sheets Jotun Grund Incinerate Rite of Flame Skred
Deze kaarten werken het beste(zoals ik al zei) in een deck dat bij hun past. Jotun Grunt is bijv. een goede kaart, maar je bent dan gedwongen om instants en sorceries te spelen. Ook is een kaart zoal Incinerate op zijn best in een burn deck. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ps. Ik zie dat je 4 x bull aurochs hebt, misschien leuk om daar wat mee te doen?
Vreemde poll, ik heb een deck met 100 kaarten, verschillende decks met 60 kaarten en volgens mij heb ik ook nog wel ergens een draft deckje met 42 kaarten. Maar het is niet mogelijk om meerdere antwoorden aan te klikken.